beantwoord

snelbussen tussen roermond en sittard

• 14 oktober 2020
  • 4 reacties
  • 436 Bekeken

Hallo, 

Ik ga dus snelbussen heen en weer tussen roermond vanaf 17 oktober t/m de 26e

Maar help.... als ik het goed heb.

Ik kom aan op station roermond vanuit mijn bus. Loop naar het perron om mij in te checken voor de snelbus en loop terug naar busstation en stap in. Klopt?

Authistisch gezien vind ik dit even erg lastig.

In sittard zijn eeuwig gesloten poortjes. Dus daar kom ik aan en check ik me dus uit waardoor ik ook toestemming krijg om door perron sittard te lopen. Klopt?

om vervolgens tegen de gesloten andere poortjes aan te lopen waar ik me dus incheck om naar buiten te kunnen? En dan draai ik me om en check aan andere zijde poort weer uit? 

icon

Beste antwoord door Loes 14 oktober 2020, 19:13

Als het goed is staan er mobiele in- en uitcheckpalen bij de bussen. Dit zal zeker in Sittard het geval zijn ivm de poortjes. Kom je aan in Sittard met de bus, eerst uitchecken bij de paal en bij de poort weer in om door te reizen met de trein.

Bekijk origineel

4 reacties

Als het goed is staan er mobiele in- en uitcheckpalen bij de bussen. Dit zal zeker in Sittard het geval zijn ivm de poortjes. Kom je aan in Sittard met de bus, eerst uitchecken bij de paal en bij de poort weer in om door te reizen met de trein.

Nog een vraagje,

Vanaf welke locatie vertrekken de snelbussen? In het verleden is dat weleens achter het station geweest meen ik in plaats van bij het busstation. Gezien mijn krappe overstaptijd is dit handig om te weten.

Reputatie 7
Badge +3

Hou er rekening mee dat de bustijden richttijden zijn. De bus is afhankelijk van het verkeer op de weg. Moet je ergens op tijd zijn, ga dan eerder weg, dat is zeker aan te raden als je een krappe overstaptijd hebt.

Badge +3

Voor Sittard, de bussen gaan vanaf de Q-Park/P&R aan de achterzijde.

Reageer