beantwoord

Staking 28 mei en gevolgen nachtnet

• 23 mei 2019
  • 7 reacties
  • 650 Bekeken

Reputatie 6
Op 28 mei moet ik om rond 05:00 uur op Schiphol zijn. Nu wordt er op 28 mei gestaakt. Heeft dat gevolgen voor het nachtnet? De treinen die om. 03.12 of 04.12 uit Delft vertrekken rijden nog of rijden er op 28 mei van 0:00 geen treinen meer?
icon

Beste antwoord door Jouke NS 23 mei 2019, 20:12

De exacte impact van de storing is helaas voor ons niet duidelijk en is ook lastig te voorspellen. In dit scenario waarin je, vermoed ik, een vliegtuig dient te halen is het beter om zeker te zijn van je zaak. Het advies van Treinspotter123 is dan ook het beste.
Bekijk origineel

7 reacties

De staking is vanaf de vroege ochtend 4:00. De trein van 4:12 rijdt dus waarschijnlijk niet. Persoonlijk denk ik dat de 3:12 van Rotterdam tot Amsterdam rijdt, maar dat blijft een gok, omdat de aankomsttijd na 4:00 is. Veiliger ben je met de trein van nog een uur eerder.
De exacte impact van de storing is helaas voor ons niet duidelijk en is ook lastig te voorspellen. In dit scenario waarin je, vermoed ik, een vliegtuig dient te halen is het beter om zeker te zijn van je zaak. Het advies van Treinspotter123 is dan ook het beste.
Reputatie 6
Bedankt voor de reacties.

M'n vliegtuig vertrek om 07:35 uur en om dan al om 03:00 uur op Schiphol aan te komen, is toch wel erg vroeg. Ik pak de auto.
Reputatie 7

M'n vliegtuig vertrek om 07:35 uur en om dan al om 03:00 uur op Schiphol aan te komen, is toch wel erg vroeg. Ik pak de auto.

Waar laat je die auto dan? Je weet dat je flink moet betalen om je auto lang te parkeren op Schiphol? 😌
Reputatie 6

Waar laat je die auto dan? Je weet dat je flink moet betalen om je auto lang te parkeren op Schiphol? 😌

Dat weet ik maar ik ben niet van plan te gaan lopen 😉
Reputatie 7
Dat weet ik maar ik ben niet van plan te gaan lopen 😉
Je had een schiphol taxi kunnen bestellen. Die zijn ook wat goedkoper. Maar die moet je wel van te voren reserveren. Dus daar ben je nu een beetje te laat mee. 😌
Fijne reis alvast. 👍🏽
Badge +3
Zo te zien gaat die van 2:12 ook al niet, en is 1:12 de laatste optie.

Reageer