beantwoord

Station Chevremont werkzaamheden.

• 22 april 2020
  • 1 reactie
  • 102 Bekeken

Sinds 1,5 week zijn ze met veel materiaal bezig aan het station in Chevremont, maar als directe omwonende van het station (Lees het oude NS gebouw ernaast) kan mi niemand vertellen of ik kan nergens achterhalen wat ze nu vandaag de dag aan het doen zijn. Ik krijg ondertussen al een aantal maanden op het hart gedrukt dat ik bij elke werkzaamheid op de hoogte wordt gehouden met een update zowel door NS als door ProRail, maar tot op heden….

Dus nu maar eens via deze weg proberen, is er iemand die mij kan vertellen wat ze zijn aan het doen op het station van Chevremont? Aan het aantal containers te zien wat ze hebben geplaatst denk ik dat ze nog wel even bezig zijn van de BAM. 

Alvast vriendelijke bedankt, 

Richard.

icon

Beste antwoord door Maxime NS 22 april 2020, 13:00

Hallo Richard Erven, welkom op de NS Community. 

Bijzonder, zeg. Ik zou het zelf zo snel niet weten. Werkzaamheden met gevolgen voor reizigers zijn er op 22 mei:

Werkzaamheden

van/naar/via Heerlen

Wanneer

vrijdag 22 mei vanaf 00.20 uur t/m zondag 24 mei

Oorzaak

werkzaamheden

Advies

U kunt gebruikmaken van de bussen

• er rijden bussen in plaats van treinen tussen Heerlen en Sittard, Valkenburg, Aachen Hbf en Kerkrade Centrum
  • plan uw reis vanaf 10 dagen van tevoren opnieuw voor een aangepast reisadvies

Extra reistijd

een kwartier tot een uur

Ik heb ook via: https://spoorwerkinmijnbuurt.prorail.nl/viewer/Index.html?viewer=Omwonenden&postcode=6463EE&huisnummer=49 gekeken en kon niets vinden.

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Richard Erven, welkom op de NS Community. 

Bijzonder, zeg. Ik zou het zelf zo snel niet weten. Werkzaamheden met gevolgen voor reizigers zijn er op 22 mei:

Werkzaamheden

van/naar/via Heerlen

Wanneer

vrijdag 22 mei vanaf 00.20 uur t/m zondag 24 mei

Oorzaak

werkzaamheden

Advies

U kunt gebruikmaken van de bussen

• er rijden bussen in plaats van treinen tussen Heerlen en Sittard, Valkenburg, Aachen Hbf en Kerkrade Centrum
  • plan uw reis vanaf 10 dagen van tevoren opnieuw voor een aangepast reisadvies

Extra reistijd

een kwartier tot een uur

Ik heb ook via: https://spoorwerkinmijnbuurt.prorail.nl/viewer/Index.html?viewer=Omwonenden&postcode=6463EE&huisnummer=49 gekeken en kon niets vinden.

Reageer