beantwoord

Stopbus Hoofddorp station

• 16 September 2021
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

A.s. zaterdag 18 sept. moet ik van Hoofddorp naar Leiden reizen. Wegens werkzaamheden aan het spoor wordt dit overgenomen door stopbussen. Echter is mijn OV reisschema nogal strak, en zou het fijn zijn als ik wist waar ik op deze stopbus moet stappen? (staat namelijk niet aangegeven in de melding)

icon

Beste antwoord door Sanne NS 16 September 2021, 22:12

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Bij werkzaamheden wordt de route naar de bussen aangegeven met gele borden ‘Naar de NS Bus’.

Reputatie 6
Badge +1

En als je reis aldaar begint: gewoon op een van de (vele, ja dat klopt) haltes van het naargeestige busstation vlak naast de normale ingang, vooral van de Conx bussen (dus NIET hoog van de 300). Gewoonlijk met op begin punten zelfs vele afhuurkrachten met meestal meer oog voor gesellig met mekaar klessebessen als service verlenen.

Zijn er zo jammer echt enkel stopbussen? (dwz dat ze de 2 tussenliggende haltes ook aandoen=dat kost zeeen van tijd extra).

Denk er eens over de 300 naar Haarlem te nemen-eigen kosten, dat dan weer wel, en dan NS

Hoi Noah4g en welkom op de NS Community! 

Ik heb even voor je gezocht in ons systeem en de bussen zouden bij werkzaamheden horen te vertrekken vanaf het busplatform en dan vanaf halte D of E. Hier kan je dus je vervangende bus vinden! 

Reageer