beantwoord

Tijden vervangend vervoer

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hoe laat gaan de vervangend vervoer bussen tussen Tilburg en Boxtel in de week van 6-5 t/m 12-5 2019 kan dit namelijk nergens vinden
icon

Beste antwoord door Loes 5 mei 2019, 20:52

Volgens mij zijn de sprinters eruit gehaald. Als ik de reis van Boxtel naar Tilburg plan, krijg ik een reisadvies via Eindhoven. Er rijden 4 intercity's per uur op dit traject heb ik begrepen. Als ik de reis via Oisterwijk plan, zie ik veel reistijd met 2 verschillende bussen met enorm veel wachttijd. De reisplanner raadplegen is in deze wel nodig idd.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Welkom op het forum:

Tussen Tilburg en Boxtel rijden er van 6 t/m 10 mei gewoon treinen. Alleen in het weekend 11-5 en 12-5 rijden er geen treinen. Plan uw reis even in de reisplanner.

NS heeft helaas e.e.a. niet echt duidelijk gecommuniceerd.

Zie ook dit topic:

https://community.ns.nl/werkzaamheden-en-evenementen-54/omschrijving-werkzaamheden-eindhoven-tilburg-is-onjuist-57518
Volgens mij zijn de sprinters eruit gehaald. Als ik de reis van Boxtel naar Tilburg plan, krijg ik een reisadvies via Eindhoven. Er rijden 4 intercity's per uur op dit traject heb ik begrepen. Als ik de reis via Oisterwijk plan, zie ik veel reistijd met 2 verschillende bussen met enorm veel wachttijd. De reisplanner raadplegen is in deze wel nodig idd.
Badge +3
Er was iemand verbaasd dat er zelfs intercity's rechtstreeks van Sittard naar Tilburg zouden rijden?

Volgens de planner is dat geen probleem! Maar ja, daar heb je in Boxtel niet zoveel aan.
Badge +3
Serieus, via Oisterwijk plannen... 🤔

Ik neem het niemand kwalijk maar dat kan beter dus!
Er rijden zoveel intercity's dat de reistijd via Eindhoven korter is dan met de bus. Zal denk ik te maken hebben met de keuze het anders te verbussen, dus reizigers liever per trein te laten reizen gok ik zo.
Ik zou het zo ook niet bedacht hebben nee.
Reputatie 4
Dit zinnetje heb ik ook paar keer moeten lezen voordat ik het het dacht te snappen..
Op maandag tot en met vrijdag rijden er bussen tussen 's-Hertogenbosch en Eindhoven ter ondersteuning van de treindienst
Hallo M-L en welkom bij de NS Community,

Ik hoop dat je wat kan met de gegeven antwoorden. Anders verneem ik dat graag.
Reputatie 2
Er rijden voldoende bussen tussen Boxtel en Tilburg / Den Bosch. In de spits tot zelfs 6 bussen op een aantal tijden. Buiten de spits rijden er koppeltjes van 2 bussen.

Wat velen niet weten en door last minute wijzigingen, is dat er overdag een bus rijd, die rechtstreeks (sneldienst) tussen Eindhoven Den Bosch rijdt vv. Let wel, deze bus zal opgeheven worden als er elders in de regio een storing optreed.

Als deze snelbussen rijden zal die om .00 en .30 in Den Bosch vetrekken en .15 en .45 in Eindhoven.

Tijden voor het weekend van 11 en 12 mei zijn nog onder voorbehoud en onderhevig aan wijzigingen.

Reageer