beantwoord

Tijdstip werkzaamheden

• 14 november 2017
  • 5 reacties
  • 94 Bekeken

Waarom worden werkzaamheden niet s nachts gedaan? Nu doe ik er vanavond 1 uur!! over om met de bus van Utrecht naar Culemborg te komen!!
icon

Beste antwoord door klant_Jac 14 november 2017, 14:08

CarlaA, welkom op dit Forum.

vervelend dat je net wilt reizen als ProRail het spoor 's nachts gaat vernieuwen. Daar kan NS ook weinig aan doen. Ik heb op www.9292.nl gekeken of er snellere busverbindingen voor je zijn? Schakel bij "overige opties" het 2e knopje "trein" uit. Ik zie daar nl. om 21:13 en 22.13 een bus 85 naar Leerdam, met overstap in Vianen op de bus 146 naar Culemborg. Reistijd 45 minuten. Maar dat is te vroeg voor je, want ik veronderstel dat je de vervangende bussen bedoelt vanaf 23.30. Die doen helaas aan sightseeing bij tussengelegen stations, en dat kost veel extra tijd. Sterkte met je reis vannacht.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge
CarlaA, welkom op dit Forum.

vervelend dat je net wilt reizen als ProRail het spoor 's nachts gaat vernieuwen. Daar kan NS ook weinig aan doen. Ik heb op www.9292.nl gekeken of er snellere busverbindingen voor je zijn? Schakel bij "overige opties" het 2e knopje "trein" uit. Ik zie daar nl. om 21:13 en 22.13 een bus 85 naar Leerdam, met overstap in Vianen op de bus 146 naar Culemborg. Reistijd 45 minuten. Maar dat is te vroeg voor je, want ik veronderstel dat je de vervangende bussen bedoelt vanaf 23.30. Die doen helaas aan sightseeing bij tussengelegen stations, en dat kost veel extra tijd. Sterkte met je reis vannacht.
Inderdaad, ik reis later dus helaas 😞
Badge
Waarom worden werkzaamheden niet s nachts gedaan?

Werkzaamheden worden zeer zeker 's nachts gedaan - het is namelijk de standaard. Alleen is het nachtelijke window van 4 uur vaak niet genoeg om een werkzaamheid te voltooien, dus vallen er helaas treinen uit. Dit is onvermijdelijk, tenzij we liever willen dat de bouwers het werk afraffelen, met alle risico's voor de veiligheid van het spoor tot gevolg.
Reputatie 7
Badge
tenzij we liever willen dat de bouwers het werk afraffelen, met alle risico's voor de veiligheid van het spoor tot gevolg. Nee, laat maar, Die hebben we al een keer gehad.
https://www.youtube.com/watch?v=dBCBoZHYGeI
Hallo CarlaA en welkom op het NS Forum!

Ik zie dat onze toppers klant_Jac en DDietzen je vraag al beantwoord hebben. Sterkte met de extra reistijd gewenst 😞.

Reageer