traject amsterdam den haag

• 22 februari 2020
  • 4 reacties
  • 170 Bekeken

Beste NS,

Vanavond zou ik graag de laatste trein willen pakken vanaf Amsterdam naar Den Haag; normale traject. Op de site staat aangegeven dat er een storing is tussen Haarlem-Leiden (vervangend vervoer zal de bus zijn), dit wil ik graag vermijden. Kan ik de trein van 01:04 zonder een bus te hoeven pakken? Ik krijg namelijk geen specificaties te zien van deze verbinding! 

Ik hoor het graag snel! Groeten, Quirien 

4 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Je laaste optie is gewoon om 01:04 via Leiden (verstoring over Haarlem kan je negeren).

Met bussen heb je weinig te maken want dat is zondag pas.

Reputatie 7
Badge +3

Vanmorgen is er een spoorverzakking geconstateerd en dit wordt vannacht hersteld. https://www.prorail.nl/reizigers/nieuws/spoedherstel-op-traject-leiden-haarlem

Daardoor rijden er vandaag minder treinen tussen Haarlem en Leiden en voor een deel rijden er de rest van de dag tussen Leiden en Haarlem bussen in plaats van treinen. Bussen zullen zijn voor de sprinter reizigers aangezien de sprinter op dit traject nu niet rijdt. Wat betreft de IC's valt  vanaf vanmiddag zo te zien de helft uit, serie 2100 naar Den Haag Centraal rijdt niet, wel de 2200 naar Vlissingen / HS wat betekent dat je op Leiden moet overstappen om naar Den Haag Centraal te gaan.

Andere optie is de sprinter van Amsterdam naar Den Haag die via Schiphol gaat, dan heb je helemaal niets te  maken met de storing en hoef je niet over te stappen, is wel een langzamer optie.

Maar je hoeft vanavond dus geen bus te nemen.

Badge +3

Precies, om 1:04 kan je gewoon nog naar Leiden (IC Den Haag HS) en dan overstappen voor Den Haag Centraal.

Je kunt ook nog om 1:45 (of vanaf 3:00 weer) vanuit Amsterdam Centraal naar HS maar dan moet je zelf kijken hoe je naar CS komt.

Hallo Qsdegroot, welkom op de NS Community. 

Ik zie dat je snelle reacties hebt gekregen gisteren gelukkig. Ik hoop dat je reis verder goed is gegaan!

Reageer