beantwoord

Traject Arnhem Rotterdam

• 12 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 143 Bekeken

Wij reizen erg vaak het traject Atnhem Rotterdam.
Mijn vraag aan iedereen maar vooral aan de NS is :
Waarom zijn er zo ontzettend veel spoorwerkzaamheden op dit traject?
Mijn partner moet altijd op zondag heen en weer, 50 keer per jaar ....ik denk dat hij van die 50 keer er wel rond de 20 keer via Breda moet reizen!
Is het voor de NS logistiek gezien niet mogelijk om hier in één keer alle onderhoud vernieuwing reparaties enz te doen, zodat men er niet om de 3 weken last van heeft. Dit is echt te gek!
Ik heb mijn partner al 2 keer 's avonds op moeten hslen, omdat er geen trein meer reed! Echt schandalig...vooral als je een abonnement hebt. En dan zegt de nS : u kunt het geld terug krijgen....mssr daar gaat het niet om.mijn vriend wil gewoon in de trein kunnen stsppen....
icon

Beste antwoord door Miriam NS 13 augustus 2018, 09:09

Hallo Janneke van Kalken, welkom op onze Community!

Ik begrijp dat het erg vervelend is als je meerdere keren te maken hebt met werkzaamheden en hierdoor niet thuis kunt komen. Zoals Momo en iMark aangeven is ProRail verantwoordelijk voor de werkzaamheden die nodig zijn aan het spoor. Deze worden doorgaans zo gepland om zoveel mogelijk hinder te voorkomen, maar dat is nooit helemaal mogelijk. Mocht je vriend inderdaad niet meer naar huis kunnen doordat de laatste trein niet rijdt dan kan hij het beste contact opnemen met onze Klantenservice of het personeel op het station aanspreken. Zoals Raymond123 aangeeft gaan wij dan kijken naar de mogelijkheden om hem alsnog thuis te brengen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
U kunt uw vraag beter stellen aan ProRail aangezien zij verantwoordelijk zijn voor de werkzaamheden aan het spoor.
Badge +3
Bij deze de pagina met gegevens over hoe contact op te nemen met ProRail:
https://www.prorail.nl/reizigers/contact-publiek
Reputatie 6
Badge
Als weekendreiziger word je inderdaad bovenmatig geconfronteerd met werkzaamheden.
Via Breda duurt (gelukkig maar) 20 minuten langer dan regulier via Utrecht. Mocht een laatste trein uitvallen, onthoud dan, dat NS een thuisbrengplicht heeft. Uw vriend kan dan -na toestemming van NS- een taxi aanvragen, zodat hij niet opgehaald hoeft te worden.
Hallo Janneke van Kalken, welkom op onze Community!

Ik begrijp dat het erg vervelend is als je meerdere keren te maken hebt met werkzaamheden en hierdoor niet thuis kunt komen. Zoals Momo en iMark aangeven is ProRail verantwoordelijk voor de werkzaamheden die nodig zijn aan het spoor. Deze worden doorgaans zo gepland om zoveel mogelijk hinder te voorkomen, maar dat is nooit helemaal mogelijk. Mocht je vriend inderdaad niet meer naar huis kunnen doordat de laatste trein niet rijdt dan kan hij het beste contact opnemen met onze Klantenservice of het personeel op het station aanspreken. Zoals Raymond123 aangeeft gaan wij dan kijken naar de mogelijkheden om hem alsnog thuis te brengen.

Reageer