beantwoord

Traject Den Haag - Roosendaal te vaak werkzaamheden in korte periode

• 17 april 2017
  • 1 reactie
  • 80 Bekeken

Ik reis sinds half Maart bijna ieder weekend van Den Haag naar Oudenbosch. Dit deed ik vroeger in mn studietijd ook al, maar toen was er nog een rechtstreekse verbinding. Nu is het overstappen al erg genoeg, maar er is sinds maart nog niet 1 weekend geweest dat er door werkzaamheden geen wijziging in de dienstregeling is geweest. Ik vind het gewoon niet kunnen dat West Brabant en Zeeland zoooo achtergesteld worden op de rest van het land. Een betere verdeling door het jaar heen zpu ook
icon

Beste antwoord door Denice NS 18 april 2017, 09:55

Hi Vivian14. Welkom op het NS Serviceforum!

Het is uiteraard heel vervelend als je (bijna) elk weekend te maken hebt met werkzaamheden 😞 Jammer genoeg heeft ProRail nog een aantal projecten lopen in de komende weekenden. Op de website van ProRail kan je precies zien waar en wanneer er werkzaamheden zijn en of dit op jouw traject valt. Hopelijk valt het de komende weekenden, ondanks de werkzaamheden, toch nog een beetje mee. Uiteindelijk zijn de werkzaamheden natuurlijk een keer klaar en kan je ongestoord je reis maken 🙂 Je suggestie met betrekking tot het spreiden van de werkzaamheden ga ik intern doorzetten 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Hi Vivian14. Welkom op het NS Serviceforum!

Het is uiteraard heel vervelend als je (bijna) elk weekend te maken hebt met werkzaamheden 😞 Jammer genoeg heeft ProRail nog een aantal projecten lopen in de komende weekenden. Op de website van ProRail kan je precies zien waar en wanneer er werkzaamheden zijn en of dit op jouw traject valt. Hopelijk valt het de komende weekenden, ondanks de werkzaamheden, toch nog een beetje mee. Uiteindelijk zijn de werkzaamheden natuurlijk een keer klaar en kan je ongestoord je reis maken 🙂 Je suggestie met betrekking tot het spreiden van de werkzaamheden ga ik intern doorzetten 🙂

Reageer