beantwoord

Trein van Haarlem naar Zandvoort

• 10 mei 2019
  • 5 reacties
  • 407 Bekeken

Volgende week zondag wil ik naar de Jumbo Racingdagen. Ik kom vanuit het noorden en wil niet met de auto naar Zandvoort. Mijn bedoeling is om rondom Haarlem te parkeren en dan met de trein naar Zandvoort. Wie weet welk station er voor Haarlem is waar ik makkelijk kan parkeren en vanuit daar het liefst rechtstreeks naar Zandvoort kan of anders eerst naar Haarlem en dan naar Zandvoort.
icon

Beste antwoord door AbbeyRoad 10 mei 2019, 16:38

Wat leuk dat je naar de Racingdagen wilt.

Haarlem Spaarwoude, met het imense parkeerterrein van de Ikea naast het perron.
Rechtstreekse trein naar Zandvoort
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge
Wat leuk dat je naar de Racingdagen wilt.

Haarlem Spaarwoude, met het imense parkeerterrein van de Ikea naast het perron.
Rechtstreekse trein naar Zandvoort
Badge
Hou er wel rekening mee dat de treinen vanaf Amsterdam naar Zandvoort flink vol zullen zitten als je dan op Haarlem Spaarnwoude wil instappen. Wellicht is het verstandiger om daarom via Amsterdam CS te reizen en vanaf Amsterdam meteen in de trein naar Zandvoort te stappen om zo meer kans op plek te hebben in de trein.

Zomaar even mijn gedachten. Er rijden overigens wel extra treinen voor de Jumbo racedagen.
Reputatie 2
Enige nadeel is dan wel het parkeren. De enige tip die ik dan kan geven is de Oosterdok garage die naast Amsterdam Centraal ligt en waar je voor Amsterdamse begrippen relatief goedkoop kunt parkeren, namelijk voor 20 Euro per dag.
Misschien nog een mooi weer optie. Ga vanaf de Ikeaparkeerplaats op de fiets naar het circuit. Is ca 10 km door de duinen bij Kraantje Lek. Mooie route en geen file.
Reputatie 7
Badge +3
Er rijden volgende week 4 treinen per uur van Amsterdam naar Zandvoort.

Reageer