beantwoord

trein zwolle

• 26 July 2021
  • 5 reacties
  • 161 Bekeken

Ik zie opeens dat er een trein vanuit Vlissingen naar Zwolle gaat kan iemand mij uitleggen waarom dat is? Want ik ben erg benieuwd 

icon

Beste antwoord door Tochjo 26 July 2021, 14:46

Door geplande werkzaamheden tussen Dordrecht en Roosendaal kunnen daar geen treinen rijden. De intercity van Amsterdam naar Vlissingen rijdt nu tot Dordrecht. Door de intercity van Zwolle naar Roosendaal verder te laten rijden naar Vlissingen, hoeft er geen aparte treinserie te rijden tussen Roosendaal en Vlissingen.

Deze situatie duurt nog tot en met zondag 8 augustus.

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3

Door geplande werkzaamheden tussen Dordrecht en Roosendaal kunnen daar geen treinen rijden. De intercity van Amsterdam naar Vlissingen rijdt nu tot Dordrecht. Door de intercity van Zwolle naar Roosendaal verder te laten rijden naar Vlissingen, hoeft er geen aparte treinserie te rijden tussen Roosendaal en Vlissingen.

Erg bedankt @Tochjo ik vroeg me al af waarom ze het zouden doen want veel mensen uit Zeeland gebruiken die lijn

Reputatie 7
Badge +3

Een bijkomend voordeel is dat de Zeeuwse reizigers richting Rotterdam die omreizen via Breda niet in Roosendaal hoeven over te stappen maar in alleen Breda

Reputatie 5

Volgens de website van Prorail zijn er nu ook werkzaamheden aan het spoor tussen Roosendaal en Vlissingen. Iemand bij de afdeling communicatie is waarschijnlijk niet helemaal wakker geweest.

ProRail-Zomerwerk_2021-V4

Reputatie 6

Volgens de website van Prorail zijn er nu ook werkzaamheden aan het spoor tussen Roosendaal en Vlissingen. Iemand bij de afdeling communicatie is waarschijnlijk niet helemaal wakker geweest.

ProRail-Zomerwerk_2021-V4

Zowel NS als Prorail prutsen wat af.

Reageer