beantwoord

treininzet na Pink concert 16 juni

• 15 juni 2019
  • 6 reacties
  • 643 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
De ns biedt voordeeltickets aan voor o.a Pink. Ik mag hopen dat er meer en ook nog later dan normaal er treinen terug gaan? Concert duurt tot minimaal 23.00u . Graag reactie. De enige en laatste trein die vlgs planning gaat is 23.23 v Bijlmer naar Breda( waar ik moet zijn) Zie je het voor je met zoveel mensen..Gr. Marielle
icon

Beste antwoord door MoDe 15 juni 2019, 10:09

NS zet niet bij ieder concert extra en/of latere treinen in. Dit zal de organisator van het concert met NS moeten regelen.
Hou de reisplanner in de gaten.
Op dit moment zal om 23.23 uur echt de laatste trein gaan richting Breda.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dat is inderdaad de laatste trein waarmee je Breda kunt halen. Afgelopen dinsdag had ik die trein na een concert in Afas Live en de trein zat ook vol met Metallica-fans die uit de Arena kwamen. Het is dus zeker niet onmogelijk.
Reputatie 7
Badge +3
NS zet niet bij ieder concert extra en/of latere treinen in. Dit zal de organisator van het concert met NS moeten regelen.
Hou de reisplanner in de gaten.
Op dit moment zal om 23.23 uur echt de laatste trein gaan richting Breda.
Badge
Misschien voor u een optie om met de auto naar 's Hertogenbosch, Boxtel of Eindhoven te rijden en daarvandaan de trein te nemen, dan kunt u nml. wel met een latere trein terug naar 1 van deze plaatsen, helaas voor u is er geen latere trein naar Breda.
Welkom bij onze NS Community, Ushke!

Je bent voorzien van de juiste antwoorden zie ik. Heel veel plezier gewenst vanavond! Ik heb toevallig via via wat foto's van de voorbereiding gezien en het zal weer een groot spektakel worden :)

Mocht je nog eens naar een concert in een andere stad gaan, dan kun je wellicht gebruikmaken van één van de Spoordeelwinkel acties inclusief hotelovernachting.
Uiteindelijk heb ik mijn 36 euro(2x 18) voor niets uitgegeven aan NS. Die trein van 23.23 terug hadden we ook nooit gehaald, ja eerder van concert weggaan. Dat laatste was absoluut geen optie als je ontzettend veel voor een kaartje moest betalen. We zijn dus maar met de auto naar Breukelen gegaan en vandaar uit de trein. Uiteindelijk was daar ook nog een sein- en wisselstoring en hadden we vertraging.we hebben dus ook nog recht op teruggave van de NS alleen hoe we dat moeten krijgen?? Erger jammer NS dat jullie een leuke aanbieding doen, maar praktisch gezien niet uitvoerbaar voor mensen die verder weg wonen van de concertplek...Zo stimuleer je naar mijn idee geen openbaar vervoer.
Heb je het naar je zin gehad @ Pink?

Helaas is het niet mogelijk om elke stad bereikbaar te maken na afloop van een evenement. Wel balen dat je, ondanks dat je vanaf een ander station bent vertrokken, ook nog te maken kreeg met een verstoring 😓. Indien je meer dan 30 minuten vertraging hebt gehad kan je een claim indienen.

Reageer