beantwoord

Treinreis Goes-R’dam Flying Dutch2 juni

• 27 mei 2018
  • 4 reacties
  • 113 Bekeken

Ik wil zaterdag 2 juni met de trein vanaf Goes naar Rotterdam naar Flying Dutch en ‘s avonds weer terug naar Goes.
Nu zie ik in de Reisplanner-app dat er werkzaamheden gepland staan maar wel treinen rijden, rijden de intercitytreinen dus wel gewoon door en gelden de werkzaamhedenvertragingen alleen voor stoptreinen?
En als ik een treinretour of treinactiekaartje koop is het alleen dus op de zaterdag geldig, maar ik wil de laatste trein terug maar dan reis ik laatste 45 minuten officieel op 3 juni maar als ik daarvoor n apart kaartje koop vooraf kan ik die vanuit de trein dus niet inchecken...
Dus hoe ga ik voorkomen dat ik daarvoor een boete krijg?

Alvast bedankt voor reactie.
Guido
icon

Beste antwoord door Jouke NS 28 mei 2018, 11:02

Hi Guido, welkom bij de NS Community.

Wat bryan zegt over je trein ticket klopt. Je mag tot 04:00 de volgende ochtend gewoon reizen met je vervoerbewijs.

De werkzaamheden op jouw traject hebben alleen een effect op de Sprinters. De Intercity's rijden gewoon, je kunt het reisadvies in de Reisplanner aanhouden.

Laat je even weten of het is gelukt?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge
Een treinkaartje is in principe geldig vanaf 0.00 uur tot en met 4.00 uur de volgende dag (Er zal ongetwijfeld ergens wel een uitzondering zijn, maar dat terzijde)
Hi Guido, welkom bij de NS Community.

Wat bryan zegt over je trein ticket klopt. Je mag tot 04:00 de volgende ochtend gewoon reizen met je vervoerbewijs.

De werkzaamheden op jouw traject hebben alleen een effect op de Sprinters. De Intercity's rijden gewoon, je kunt het reisadvies in de Reisplanner aanhouden.

Laat je even weten of het is gelukt?
Beiden bedankt voor de reacties, hiermee ga ik met een gerust hart naar Flying Dutch👍🏻
Badge +3
Als je de laatste trein terug misschien niet haalt dan kan je ook 2 enkeltjes kopen voor € 24,- die je op verschillende dagen kunt gebruiken. Zie hier. Ga je voor 4:00 terug dan is er bij de HEMA een dagretour (plus 25 fotoafdrukken) voor € 19,- te koop.

Reageer