beantwoord

treinvervangend busvervoer op Koogelaan Zwolle

• 10 July 2021
  • 5 reacties
  • 171 Bekeken

Ik woon aan de Koggekade in Zwolle en precies tegenover mijn appartement staan de bussen voor het vervangend vervoer op de Koggelaan tijdens de werkzaamheden in Zwolle aan het spoor.

Er was afgesproken dat de bussen als ze stil staan hun motor uit zouden zetten omdat wij anders de hele dag in de stank zitten. Het is nu een week aan de gang en er zijn maar weinig bussen die zich er aan houden. Er zou door de BOA's op gehandhaafd worden maar die zijn te druk met kletsen met elkaar om hier op te letten. We zitten dus nu al een week in de stank van de motoren van de bussen en het lawaai, we kunnen geen raam open zetten of op het balkon zitten en we moeten nog 2 weken. Het zou heel fijn zijn als iedereen die hierbij betrokken is er op aangesproken wordt zodat wij geen overlast hebben van de werkzaamheden die ook ieder jaar weer terugkomen.

icon

Beste antwoord door Sanne NS 11 July 2021, 16:51

Bekijk origineel

5 reacties

Badge

Ik zou als ik u was buiten de melding hier ook een melding maken richting de gemeente Zwolle aangezien die betrokken zal zijn bij de afspraken en de BOA’s aanstuurt in Zwolle.

Daarnaast ga ik er vanuit dat een moderator deze klacht intern zal doorzetten echter vrees ik dat daar van het weekend geen resultaat uit te verwachten isvanwege het feit dat veel mensen in het weekend niet aan het werk zijn binnen de NS.  Maar misschien hebben ze wel een optie dat dit al dit weekend verbeterd kan worden.

Hoi Karin60 en welkom op de NS Community! 

Ik heb intern een melding voor je doorgezet. Ik durf je helaas niet te zeggen wanneer dit verholpen gaat worden, maar mijn collega's gaan er voor je naar kijken. 

Hoi @Karin60 , buurvrouw! 

Ik woon ook aan de Koggekade, en heb ook enorm last van de bussen. Heb vandaag de gemeente Zwolle gebeld, omdat wij idd per post zijn geïnformeerd dat de bussen hun motoren uit zouden zetten. Maar dit gebeurt dus niet. Zij zoeken het uit, maar konden ook niks beloven en verwezen me naar NS. Dus @Sanne NS Is er al meer bekend wanneer en hoe dit opgelost wordt? Zodat wij weer kunnen thuiswerken en slapen in rust? 

Goedemiddagmw1. Welkom bij de NS Community.

Ik heb je klacht doorgezet. Helaas krijgen wij hier geen directe terugkoppeling over, dus ook ik kan helaas niet aangeven wanneer het opgelost is. Excuses voor het ongemak.

Reputatie 6

Hoi @Karin60 , buurvrouw! 

Ik woon ook aan de Koggekade, en heb ook enorm last van de bussen. Heb vandaag de gemeente Zwolle gebeld, omdat wij idd per post zijn geïnformeerd dat de bussen hun motoren uit zouden zetten. Maar dit gebeurt dus niet. Zij zoeken het uit, maar konden ook niks beloven en verwezen me naar NS. Dus @Sanne NS Is er al meer bekend wanneer en hoe dit opgelost wordt? Zodat wij weer kunnen thuiswerken en slapen in rust? 

Ik ben echt bang dat dit de volle 2 weken gaat duren. Misschien zelf maar in actie komen.

Reageer