beantwoord

treinvervangend vervoer zwolle

• 29 april 2021
  • 5 reacties
  • 134 Bekeken

Ik moet morgen naar Lelystad voor werk. Nu zag ik dat er werkzaamheden zijn op het station Zwolle. Nu is er treinvervangend vervoer met bussen. Alleen ik heb echt geen idee waar deze staan bij het station. Kan iemand mij vertellen waar deze staan, hoe ik ze kan herkenen en hoe ik kan zien welke bus waarheen gaat. 

Alvast bedankt😁

icon

Beste antwoord door Jeroen 29 april 2021, 17:00

Beste Charlotte,

Dit staat op het station en bussen allemaal aangegeven en er lopen ook veel collega's rond om je anders even te helpen met de juiste richting en bus.

Bekijk origineel

5 reacties

Badge

Beste Charlotte,

Dit staat op het station en bussen allemaal aangegeven en er lopen ook veel collega's rond om je anders even te helpen met de juiste richting en bus.

Hallo Charlotte20 en welkom bij de NS Community,

Zoals Jeroen al aangaf wordt dit wel goed op het station aangegeven. Je kan de bussen in ieder geval vinden aan de Koggelaan.

Reputatie 5

Ik hoop dat dat deze keer klopt. Ik heb in het verleden meegemaakt dat er helemaal niks aangegeven was.

Voor wat het waard is: De achterkant van het station is waar meestal de bussen vertrekken.

Badge +3

Je kan de bussen in ieder geval vinden aan de Koggelaan.

Volgens webcare op Twitter zou het de Hanzelaan moeten zijn, maar goed dat is ongeveer hetzelfde.

Reputatie 6
Badge

In Zwolle-je zegt nou niet erg duidelijk welk station je eigenlijk bedoelt-is het altijd aan de nieuwe kant bij het busstation-maar dan andere kant van de uitgang. Enne-het is een nogal groot station, dus als je daar moet overstappen van trein op die bus, dan zeggen de engelsen: just follow the crowd.

Reageer