Uitdunning dienstregeling

• 26 januari 2020
  • 30 reacties
  • 607 Bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

Badge +3

E-tickets zijn nog steeds zo lek als een mandje (als het over GTbV gaat).

Tijd dat je daarmee juist wél aantoonbaar moet gaan reizen (dus ook bij paaltjes inchecken met een scannertje zoals in bussen).

Dan ben je ook van het geneuzel af over ongebruikte e-tickets vergoeden of datum wijzigen.

Reputatie 5

meestal in het nadeel van de reiziger, nu met consequent doorvoeren van vreemde regels een keer in mijn voordeel.

Iedereen weet hoe het met de regels is gegaan omtrent het E-ticket @Tonnyschonewille 

Daar waren ook wat "mazen in het net", die zijn ondertussen goed gedicht, waardoor geen klant zijn gekochte ticket nog kan wijzigen of retour geven.

Maar goed, door dit soort gedrag worden de regels voor GTBV misschien nog strenger en ingewikkelder.

“Het dichten van mazen in het net waarin de klant is gevangen”. Alweer een prachtig voorbeeld van de uitwassen waartoe een gebrek aan concurrentie kan leiden. Het bestaansrecht van zijn onderneming blijkbaar nog altijd niet begrepen !

Reputatie 7
Badge

Daar waren ook wat "mazen in het net", 

“Het dichten van mazen in het net waarin de klant is gevangen”.

De tekst in een citaat van iemand veranderen is ongepast  @BrunoEst 

Reputatie 5

Kan je beeldspraak slechts op deze wijze interpreteren.

Houden we het on-topic? Anders gaat er een slot op. 

AbbeyRoad ik weet niet precies wat je denkt te behalen met Tonnyschonewille voor het blok te zetten omtrent de "fraude”? Wij hebben een GTBV-systeem en andere partijen ook. Ik kan me enkel bekommeren om het onze. Om dit volledig random in een topic te plaatsen wat niet van toepassing is op de situatie komt op mij een over als klikken bij de leraar om een wit voetje te behalen.

Reageer