beantwoord

uitval trein leeuwarden

• 16 November 2020
  • 32 reacties
  • 852 Bekeken

Hallo! Ik heb een foto doorgestuurd gekregen dat vanaf 18-11 t/m 1-12 geen treinen van en naar Leeuwarden rijden. Klopt dit? Ik kan het op internet namelijk niet vinden en op 9292 geefthij dit niet aan. 

icon

Beste antwoord door Erryt NS 19 November 2020, 20:49

Bekijk origineel

32 reacties

Reputatie 5

1 dag of 10 dagen van tevoren...wie maakt er nou nooit plannen verder van tevoren? Kijk, ik snap dat je niet een half jaar vooraf duidelijk hebt wat de impact van allerlei buitendienststellingen is. Maar 10 dagen vind ik persoonlijk ook niet heel realistisch, laat staan 1 dag.

Je kan er vaak vanuit gaan dat alle reizen goed in de Reisplanner staan, maar er kan natuurlijk altijd iets gebeuren.

Reputatie 5

Dat komt niet overeen met mijn ervaring. Vorig jaar heb ik 26 keer in een bus gezeten, dus 26 keer “een half uur tot een uur” langer onderweg geweest. Dat is elke 2 weken. Wat mij betreft valt dat niet meer onder sporadisch.

Dit jaar is het uiteraard wel iets anders, omdat alles dit jaar anders is. 

Edit: Daarnaast blijkt uit dit topic wel dat je er níet van uit kunt gaan dat de reisplanner correct is.

Reputatie 7
Badge +3

Wanneer wordt dat “beste antwoord” verwijderd? Er zijn helemaal geen werkzaamheden.

Er zijn werkzaamheden rondom Leeuwarden. Reizigers vanaf station Meppel/Zwolle ondervinden geen hinder hiervan. Let wel op dat op 27, 28 en 29 november wel werkzaamheden zijn waardoor je een stuk met de bus dient te gaan.

Bedankt voor je oplettendheid, iMark!

Reputatie 7
Badge +3

Het is maar een klein stukje met de bus: van Akkrum naar Leeuwarden.

Reageer