beantwoord

utrecht centraal: wanneer is de zuidelijke trap op perron 18-19 eindelijk eens gereed?

• 13 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 524 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
een groot deel van de zuidelijke helft van dit perron wordt geblokkeerd door een bouwterrein. Op de smalle reepjes perron die overblijvenontstaan dagelijks files van reizigers die willen uitstappen, instappen of de trappen onder de hal willen bereiken.
Op het bouwterrein gebeurt om 18 uur niets. Waarom niet? Wanneer is die trap eens klaar?
icon

Beste antwoord door LauraR NS 28 oktober 2016, 15:19

@jmc, Ik krijg nu net een reactie en lees dat de trap gereed is. Als het goed is zijn de hekken nu ook allemaal weggehaald en heeft het probleem zichzelf dus al opgelost.
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi jmc, welkom op het forum.

Ik vermoed dat er om 18:00 niets meer wordt gedaan omdat de bouwvakkers er dan al een lange dag op hebben zitten 🙂 Ik ga echter voor je navragen wanneer de trap klaar is.
Reputatie 7
Badge +3
Om kosten te sparen wordt er aan de (rol)trappen alleen overdag 36 uur per week gewerkt. Er is dus geen sprake van ploegendiensten zoals bij werk aan de sporen.
@jmc, ik heb nog geen terugkoppeling ontvangen. Ik hoop z.s.m. een antwoord voor je te hebben.
@jmc, Ik krijg nu net een reactie en lees dat de trap gereed is. Als het goed is zijn de hekken nu ook allemaal weggehaald en heeft het probleem zichzelf dus al opgelost.

Reageer