beantwoord

Utrecht Zuilen ma 30 mei t/m vr 3 juni

Hoi NS,
ik reis tussen Utrecht Zuilen en Amsterdam Bijlmer/Zuid en zie in de reisplanner dat de week van 30 mei t/m 3 juni voor dit traject helemaal niet wordt getoond. Vreemd genoeg zie ik wel het traject van Utrecht CS naar Amsterdam Bijlmer/Zuid erbij staan, dus het ligt aan het traject Zuilen - CS. Ik zie er alleen niks over staan bij 'Geplande werkzaamheden', dus ik heb geen idee wat er aan de hand is. Er moeten toch op z'n minst NS-bussen rijden? Ik hoop dat jullie me kunnen vertellen wat er aan de hand is en de website kunnen updaten met informatie!
icon

Beste antwoord door Miriam NS 5 juni 2016, 12:11

Hallo DaphneD, ik heb een terugkoppeling ontvangen. De reden dat dit destijds nog niet in de reisplanner stond aangegeven is dat de bus planning nog niet helemaal rond was. Inmiddels is de situatie op Utrecht Zuilen weer aangepast en staat dit ook aangegeven op onze website zoals Bemined ook aangeeft. Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is.
Bekijk origineel

10 reacties

Hallo DaphneD, ik heb dit even nagekeken zie inderdaad dat er op dat moment een periode mist uit de reisplanner. Ik ga dit even voor je navragen, je hoort zo spoedig mogelijk van mij.
Bedankt voor je reactie! Het zal vast een ingewikkeld probleem zijn als het zo lang duurt om uit te zoeken. 🙂
Zoals op http://www.ns.nl/reisinformatie/grote-werkzaamheden/werkzaamheden-op-en-rond-utrecht-centraal.html staat gaat station Utrecht Zuilen van 30 mei t/m 21 augustus dicht vanwege werkzaamheden. Er stopt gedurende deze periode geen enkele trein hier, want al het treinverkeer gaat via de buitenste sporen waar men destijds heeft besloten geen perron aan te leggen. Men is blijkbaar eventjes 'vergeten' dit in de reisplanner neer te zetten, terwijl dit al maanden bekend is.
Oh, dat stond er een paar dagen geleden nog niet op (of ik heb op een andere pagina gekeken). Bedankt voor de link!
Alleen vreemd dat de reisplanner inconsistente informatie geeft...ik zie in de week van 6 juni ook weer een missende periode, terwijl 4 juni er wél in staat.

Jammer dat Utrecht Zuilen maandenlang op non-actief wordt gezet. Ik heb de afgelopen weken ook al moeten omreizen omdat 1 kant van het spoor niet meer wordt gebruikt. Kan dat niet wat klantvriendelijker?
Het hoort ook op deze pagina te staan, maar daar staat voor die periode niets over Utrecht Zuilen.

Op de pagina die Bemined noemt, staat dat NS-reizigers met een U-OV bus moeten reizen en daarbij, als ze een NS-vervoerbewijs hebben, niet in- en uit moeten checken in de bus, terwijl de moderator-overste hier pas nog heeft aangegeven dat dat bij een soortgelijke situatie bij Lunetten juist wel de bedoeling was. :?
Hallo DaphneD, ik heb een terugkoppeling ontvangen. De reden dat dit destijds nog niet in de reisplanner stond aangegeven is dat de bus planning nog niet helemaal rond was. Inmiddels is de situatie op Utrecht Zuilen weer aangepast en staat dit ook aangegeven op onze website zoals Bemined ook aangeeft. Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is.
oooh jaah ,ik hoef dus in de bus van de gvu dus niet in te checken !!???
Ps. Dat zou mooi zijn want de reis naar utrecht met de ns kost mij dus al extra geldwant ik moet een halte verder reizen, hoe word er dan daarmee om gegaan
Ps extra : en daarbij ook nog ,stel dat meneer de bestuurde van het GVU moeiljk gaat doen ??!!
Okey, na wat verder te lezen over dit topic heb ik begrepen dat ik niet hoef in uit te checken op de bus 3 van het gvu, maar het extra stukje van en naar utrecht wordt dus wel afgeschreven door de ns ,ook al zou het maar een duppie zijn is het op de duizenden reizigers per dag toch nog een flink bedrag dat de ns gewoon opstrijkt!waarom ook niet gewoon een bus vanuit maarssen waardoor niet de reziger extra in de buidel moet tasten
Ik heb inmiddels in een ander topic op je gereageerd pletnum. Heb je nog vragen, dan lees ik het daar graag.

Reageer