beantwoord

Vakantie veiling

• 6 mei 2017
  • 5 reacties
  • 201 Bekeken

Hallo, ik heb een ticket gekocht bij vakantieveiling.nl en deze verzilverd voor het traject Apeldoorn-Rotterdam. Nu blijkt dat het traject Apeldoorn-Amersfoort er dit weekend uit ligt.Ik woon tussen Apeldoorn en Zwolle in dus nu wil ik graag vanaf Zwolle reizen richting Rotterdam. Kan dit met dezelfde ticket?
icon

Beste antwoord door Slidestops 6 mei 2017, 17:57

Nee, je mag alleen reizen vanaf stations die tussen Apeldoorn en Rotterdam liggen. Voor Zwolle is dit niet het geval en is dus niet toegestaan.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Nee, je mag alleen reizen vanaf stations die tussen Apeldoorn en Rotterdam liggen. Voor Zwolle is dit niet het geval en is dus niet toegestaan.
Nou mooi is dat dan...
Reputatie 7
Badge +3
Uw kaartje is uiteraard wel geldig in de treinvervangende bus tussen Apeldoorn en Amersfoort. Niet ideaal maar toch goed te doen. Zoals bijvoorbeeld dit reisadvies voor morgenochtend.

Achteraf had u beter naar Blokker kunnen gaan en daar een NS Dalvrijkaart kunnen kopen dan had het niet veel uitgemaakt of u in APD of ZL zal instappen. Misschien kunt u dan beter voortaan op dat soort aanbiedingen gaan letten.
Welkom op het NS Serviceforum, Edwin17 🙂

Begrijpelijk dat je dan liever vanaf Zwolle reist, maar wanneer je traject eenmaal ingevuld is kan je deze helaas niet meer wijzigen. Je kunt inderdaad van de snelbus gebruikmaken. Voor de volgende keer kun je voor het invullen van je e-ticket hier de geplande werkzaamheden vinden.

Reageer