Veel gedoe bij de werkzaamheden en storing.

• 5 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 160 Bekeken

Afgelopen zaterdag 3 augustus een reisje naar familie in Groningen gemaakt vanuit Rotterdam.
Had ook eens ruig gedaan en met een aktie een eerste klas ticket gekocht.
Er waren werkzaamheden dat wist ik en moest in Assen overstappen in een bus naar groningen en van Groningen in een Ariva bus naar zuidbroek want op dat traject reden er ook geen treinen door werkzaamheden. al met al duurde het wel een uur langer de reis maar liep goed.

Alleen de terugreis was een drama in Zuidbroek sávonds weer in de Ariva bus naar Groningen en helaas een chauffeur die niet bekend was op de route die reed van station naar station op de tom tom en raakte in Martenshoek de weg kwijt en we dwaalden door het dorp .Uiteindelijk door een passagier die bekend was hem weer op het goede pad gekregen.In Groningen ging alles vlot kon de NS bus in naar Assen.
Daar aangkomen zag ik d emelding dat mijn tfrein naar Rotterdam was vervallen door een defecte bovenleiding bij Utrecht.Vroeg aan een NS medewerker op het perron hoe nu te reizen en haalde zijn schouders op moet u maar even op de app kijken want het is druk en beetje chaos, ja hallo wat een service.
Kon met de trein naar zwolle en daar weer overstappen naar Schiphol en daar aangekomen weer overstappen op een trein die Langs Rotterdam kwam en die was zo druk dat de eerste klas vol zat en tweede ook en ik op de trap moest zitten.En zo was ik om 00.30 eindelijk thuis.
Neem nog eens een eerste klas kaartje voor de rust hahahha.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +2
Wat een reis. Als u langer dan 30minuten onderweg was bovenop de tijd die voor de reis inclusief werkzaamheden in de reisplanner stond, dan kunt u een beroep doen op de geldterugbijvertraging-regeling.

Reageer