Het automatisch herstel algoritme zou ik ook even updaten als ik de NS was. Nu pakt ie denk ik het meest voorkomende eindstation voor mij. Maar als ik incheck bij een station die op dat moment bus inzet heeft en niet uitcheck, zou dat algoritme het andere punt van die bus inzet moeten pakken als meest waarschijnlijk eindpunt. Daar is de kans groot dat mensen vergeten uit te checken.
Bladzijde 1 / 1
Hi joerivh en welkom bij de NS Community!
Ik zal jouw bericht intern doorzetten naar de juiste afdeling. Mocht een reis verkeerd automatisch gecorrigeerd worden, neem dan vooral contact op met onze klantenservice om dit te herstellen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.