beantwoord

vergoeding staking

  • 30 August 2022
  • 7 reacties
  • 2745 Bekeken

Hallo,

 

Ik las over een tegemoetkoming van 25euro nav de staking. Waar en hoe kan ik deze terugvragen?

Niet onder het knopje "geld terug bij vertraging?"

icon

Beste antwoord door Momo 30 August 2022, 23:19

Bekijk origineel

7 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Zie https://www.ns.nl/uitgelicht/interessant-voor-u/vergoeding-staking.html voor je opties.

Daar staat alleen voor geld terug bij vertraging? Waar kan ik de 25 euro tegemoetkoming  aanvragen?

 

Dankjewel ;)

Badge +3

Zie https://www.ns.nl/klantenservice/contact en dan Chat (nu gesloten).

Als het goed is krijg je (overdag 7:00-23:00) dan Jens, de Virtuele Assistent waar je ‘Staking’ in kunt tikken (als daar al geen knop voor staat) en volg de instructies.

Reputatie 7
Badge +3

Daar staat alleen voor geld terug bij vertraging? Waar kan ik de 25 euro tegemoetkoming  aanvragen?

 

Dankjewel ;)

Op de genoemde pagina staat ook:

  • Je kiest voor een ander vervoermiddel omdat jouw reis in het geheel niet mogelijk is door de staking en je maakt hier kosten voor
    Je hebt recht op een tegemoetkoming in de kosten voor vervangend vervoer met een maximum van €25,00, óf 0,19 ct per kilometer met maximum van €25,00 voor gebruik eigen vervoer, als de stakingsregeling van kracht is. Deze vergoeding vraag je aan via onze digitale collega Jens, de chatbot van NS. Dagelijks beschikbaar tussen 07.00 en 22.00 uur.

Alleen Jens is nu al naar bed, is vast afgepeigerd van al die mensen die een vergoeding vanwege de staking willen aanvragen. Morgen om 7 uur is hij weer fris en fruitig aanwezig.

Weet iemand hoe je dat bewijs moet interpreteren? Moet ik een foto sturen dat ik in mijn moeders auto zit ofzo?

Reputatie 7
Badge +3

Weet iemand hoe je dat bewijs moet interpreteren? Moet ik een foto sturen dat ik in mijn moeders auto zit ofzo?

Wat dacht je van kilometerstanden en reisroute die je met trein wilde nemen en met auto hebt genomen?

Je moet een foto uploaden. Dus printscreen Google maps? Bedoelen ze dat?

Reageer