beantwoord

vervangend vervoer

• 30 april 2018
  • 9 reacties
  • 271 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
hoi NS waar blijft ons vervangend vervoer. We kunnen vanuit Etten-Leur nu nergens heen...
Streekbussen rijden niet en door de werkzaamheden zijn de treinen tussen Roosendaal en Breda uitgevallen. Het vervangend busvervoer laat wel heel lang op zich wachten.

Help....
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 30 april 2018, 09:03

Update: Er vertrokken en vertrekken bussen aan de voorzijde van station Etten-Leur. Ik heb echter begrepen dat er te weinig bussen zijn voor iedereen in specifiek Etten-Leur.
Wat betreft de eerste treinen: Om 9:52 uur de eerste trein vanaf Etten-Leur naar Roosendaal. Richting Breda/Zwolle de eerste trein om 10:06 uur
Bekijk origineel

9 reacties

Welkom op het NS Serviceforum HvV. Dit forum is een klant-helpt-klant-platform en is daarom iets minder geschikt voor een dringende vraag onderweg. Maar ik snap dat je contact met ons zoekt.
Ik heb momenteel geen informatie over bussen tot mijn beschikking, maar heb de vraag snel uitgezet. Als ik informatie heb lees je dat direct. Er zullen vanaf ca. 09:40 weer treinen gaan rijden tussen Breda en Roosendaal v.v.
Update: Er vertrokken en vertrekken bussen aan de voorzijde van station Etten-Leur. Ik heb echter begrepen dat er te weinig bussen zijn voor iedereen in specifiek Etten-Leur.
Wat betreft de eerste treinen: Om 9:52 uur de eerste trein vanaf Etten-Leur naar Roosendaal. Richting Breda/Zwolle de eerste trein om 10:06 uur
Reputatie 2
Update: NS reisplannerapp IOS geeft de trein Breda-Roosendaal van 11.15 aan. Op station Breda aangekomen geven de CTA’s echter voor deze trein “canceled” aan, de volgende gaat volgens de CTA’s om 12.15. De reisplannerapp echter spreekt vrolijk over de 11.45 als eerst volgende. We nemen de auto maar weer.....
Voor dit soort vragen, mis ik heel erg de precieze tijd, waarop TS een vraag heeft gesteld...
Alleen de datum (30 april) noemen werkt niet zo op een klant-helpt-klant-platform.
Reputatie 3
Dit waren vanmorgen de zoveelste "uitgelopen werkzaamheden" van Prorail. Leuk als je vanuit Zeeland richting de Randstad moest reizen. Ook tussen Roosendaal en Lage Zwaluwe rijden geen treinen maar bussen vanwege werkzaamheden. Ik heb vandaag thuis gewerkt en niet de moeite genomen om in Middelburg in de trein te stappen. Had zomaar een voorgevoel dat het vandaag niks zou worden.
Voor dit soort vragen, mis ik heel erg de precieze tijd, waarop TS een vraag heeft gesteld...
Alleen de datum (30 april) noemen werkt niet zo op een klant-helpt-klant-platform.

Mee eens, exacte tijd is handiger, dan kunnen we vaak meekijken.
Badge +3
Ik had graag een collega met een touringcar naar Etten-Leur laten sturen, maar die moest rond die tijd eerst van Eindhoven nog naar Hengelo om vanuit daar via Oldenzaal naar Bad Bentheim te pendelen een paar keer :D

Bovendien moet die oproep voor bussen vanuit NS komen (okee, de rekening gaat naar ProRail uiteindelijk) 😛

Klopt... Voorheen stond tijdstip posting er wel altijd bij. Dat is bij dit soort zaken wel handig. Dat maakt soms nadien ook makkelijker te kaderen waarom iets toen een issue was of juist niet. Hopelijk kan die functionaliteit terugkomen.
Reputatie 6
Badge +1
Ik had graag een collega met een touringcar naar Etten-Leur laten sturen, maar die moest rond die tijd eerst van Eindhoven nog naar Hengelo om vanuit daar via Oldenzaal naar Bad Bentheim te pendelen een paar keer :D

Bovendien moet die oproep voor bussen vanuit NS komen (okee, de rekening gaat naar ProRail uiteindelijk) :P

Is het ook niet zo dat in de spits gewoon weinig bussen beschikbaar zijn? De busmaatschappij die tijdens de spits bussen aan de kant houdt is economisch niet zo handig bezig waarschijnlijk.

Reageer