Vervoer richting Lelystad en de tussendeur liggende stations richting schiphol

• 13 August 2016
  • 2 reacties
  • 108 Bekeken

T gaat ik denk dat jullie mij verkeerd hbn begrepen.t gaat nt alleen om Lelystad ,maar ook de tussen liggende stations richting schiphol.dan denk ik dat t ckr n paar honderde pasagiers aanwezig zijn.want ik weet dat r genoeg tussen stations zijn tussen Lelystad n schiphol.

2 reacties

Hallo Eugene en welkom op het NS Serviceforum.

Werkzaamheden blijven vervelend maar zijn wel noodzakelijk. We zullen op dit traject vervangende bussen inzetten. Voor meer informatie kan je terecht op onze website.

P.s Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Werkzaamheden en evenementen om de vindbaarheid te vergroten.

Edit: Dit gaat niet om de werkzaamheden van 19 tot 26 augustus maar om de nachttrein, excuses. Daarover is gisteren een topic geopend.
Reputatie 7
https://forum.ns.nl/de-trein-11/wwarom-geen-nachttrein-lelystad-schiphol-26613

Ik ga de vraag terugleggen. Waarom vliegt KLM niet mijn vlucht om 10u 's ochtends in plaats van 15u 's middags en waarom niet direct naar mijn eindbestemming ipv met een tussenstop, nu moet ik langer in het vliegtuig zitten en ik weet zeker dat er meer mensen zijn die hetzelfde denken.

Wat ik hier mee wil zeggen, alles moet rendabel zijn, op basis van kosten worden keuzes gemaakt, die soms niet voor iedereen handig zijn, maar zo zijn ze nu eenmaal.

Reageer