beantwoord

Verwachte duur wisselstoring blijft maar oplopen

  • 24 December 2022
  • 3 reacties
  • 157 Bekeken

Er is vandaag een wisselstoring tussen Oss en Den Bosch. Het vervelend sowieso, maar de hele middag en avond wordt de verwachte duur met een uur verlengd. We kunnen dus niet inschatten of we straks wel thuis komen of alternatief vervoer moeten regelen. 

Waarom kan er geen reële oplossings tijd gegeven worden? Steeds een uur verlengen komt extreem onbetrouwbaar over. Ik heb alle respect voor problemen op het spoor. De informatie voorziening is alleen heel beroerd.

 

Vriendelijke groeten

Niki

icon

Beste antwoord door Vareo 24 December 2022, 20:12

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge

Ik denk dat voor dergelijke reparaties nooit exact verteld kan worden hoe lang het gaat duren. Men kan inderdaad een verwachting uitspreken maar het kan helaas gebeuren dat de reparatie onverwacht langer duurt om wat voor redenen dan ook. 

Dat is ook zo. Maar misschien is dan een "we weten het niet" beter. Of een update over wat er aan de problemen gedaan wordt, zodat je er een beetje gevoel bij krijgt. Maar vanaf 15u enkel elk uur de tijd met een uur verzetten, zonder enige informatie, dat is een frustrerend.

Reputatie 7
Badge

Ja, dat ben ik met u eens. Meer en vooral eerlijke details geven kan nooit kwaad.

Reageer