beantwoord

Waar vertrekken de NS snelbussen op Schiphol

• 11 maart 2019
  • 2 reacties
  • 940 Bekeken

Op zaterdag 16 maart wil ik een reis maken van Schiphol naar leiden, nu wil ik die van 9:00 pakken maar er staat dat er een snelbus gaat van NS i.p.v. een trein. Nu is mijn vraag, waar vertrekken de snelbussen, en heb ik aan 5 minuten genoeg overstaptijd om bij de bussen te komen?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 11 maart 2019, 16:15

Goedemiddag SennaBouwers en welkom bij de NS Community!

Het vervangende busvervoer staat gepland om te vertrekken vanaf de voorzijde van het station, aan de bushaltes C15 en C17. Het is natuurlijk altijd afhankelijk van hoe druk het is en hoe snel jij loopt, maar ik verwacht dat 5 minuten voldoende is om een overstap te halen naar de bussen.
Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag SennaBouwers en welkom bij de NS Community!

Het vervangende busvervoer staat gepland om te vertrekken vanaf de voorzijde van het station, aan de bushaltes C15 en C17. Het is natuurlijk altijd afhankelijk van hoe druk het is en hoe snel jij loopt, maar ik verwacht dat 5 minuten voldoende is om een overstap te halen naar de bussen.
Reputatie 5
Staat werkelijk overduidelijk op vele plekken met posters en borden aangegeven. Kan verschillen per richting, want de hoofdstroom is naar Sloterdijk.
Maarre-je moet niet denken dat je met die 5 min klaar bent-vaak genoeg is er zoveel vraag en zo weinig aanbod (aan bus) dat je tot wel en half uur moet wachten in de rij tot er voor jou plaats is.
Overigens heeft station Schiphol totaal geen voor of achterzijde.

Reageer