beantwoord

Waar vind ik de snelbus in Hoogeveen en in Groningen

• 15 april 2017
  • 6 reacties
  • 2314 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Volgende week zijn er werkzaamheden tussen Groningen en Hoogeveen. Hierdoor reis ik in plaats van in één keer van Zwolle naar Groningen, nu via Hoogeveen. Hier worden snelbussen ingezet. Ik ben alleen nog nooit in Hoogeveen geweest en heb ook geen idee waar die snelbussen geparkeerd staan. Ik heb 6 minuten overstap en ben bang de bus te missen. Ik heb ook nog eens een toets die dag.. Dus moet ik op tijd komen. Dus mijn vraag is, waar kan ik de snelbus vinden in Hoogeveen en in Groningen?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door GroeneRuiter 16 april 2017, 08:46

Wat Tamzin zegt klopt. Om de juiste bussen te vinden staat op de voorruit vaak een papiertje met bestemming erop en of het een snel- of stopbus is. Tevens zijn er vaak ook NS-medewerkers aanwezig.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge
@BK97 Er is gelukkig maar een uitgang in Hoogeveen, dat is de voorzijde van het station. Hier kan u ook de bussen vinden. Wilt u meer zekerheid? Neem dan een trein eerder.
@BK97 Er is gelukkig maar een uitgang in Hoogeveen, dat is de voorzijde van het station. Hier kan u ook de bussen vinden. Wilt u meer zekerheid? Neem dan een trein eerder.

Hoe weet ik dan welk van de bussen ik moet hebben? Er staat niets aangegeven op de 9292 app.
Bedankt voor je reactie! Helaas is een trein eerder haast geen optie, omdat ik al erg vroeg op weg moet (ik ben vaak 3 uur onderweg).
Reputatie 7
Badge +3
Je moet er wel rekening mee houden dat de bussen niet zo zeer op dienstregeling rijden maar vertrekken zodra ze vol zijn.
Je moet er wel rekening mee houden dat de bussen niet zo zeer op dienstregeling rijden maar vertrekken zodra ze vol zijn.

Bedankt voor je tip!
Reputatie 5
Badge
Wat Tamzin zegt klopt. Om de juiste bussen te vinden staat op de voorruit vaak een papiertje met bestemming erop en of het een snel- of stopbus is. Tevens zijn er vaak ook NS-medewerkers aanwezig.
Hoi BK97 en welkom op het forum.

Ik zie dat GroeneRuiter en Tamzin je al op weg geholpen hebben 🙂 Dank daarvoor!

Reageer