Waarom is de communicatie zo slecht bij onaangekondigde werkzaamheden?

  • 18 oktober 2019
  • 7 reacties
  • 217 Bekeken

Zie hier de link van Rover


7 reacties

Badge

Surprise surprise …..

 

Zouden de gedupeerde reizigers dan volgende week van ProRail een kopje koffie aangeboden krijgen ???

Reputatie 7
Badge

Volgens de voorwaarden misschien nog meer 😀 @Jeroen 

Reputatie 7
Badge +3

Ook als werkzaamheden wel zijn aangekondigd is de info erover niet altijd even duidelijk.

https://community.ns.nl/werkzaamheden-en-evenementen-54/waarom-onduidelijke-communicatie-bij-werkzaamheden-50299

Badge

Volgens de voorwaarden misschien nog meer 😀@Jeroen 


Koffie met een gebakje erbij ?  @AbbeyRoad 

Reputatie 7
Badge +3

Inmiddels is gebleken dat ProRail vergeten is om deze werkzaamheden aan NS door te geven waardoor ze ook niet van te voren aangekondigd zijn. 

Reputatie 7
Badge

Anderzijds waten de wijzigingen al zeker 2 weken geleden in de IFF brondata van de NS verwerkt, zo vernam ik.

Reputatie 7
Badge +3

Op welke magische wijze was de dienstregeling dan al aangepast? 

Naar verluidt waren de wijzigingen zeker al 2,5 week geleden in de brondata van de NS verwerkt. De ene afdeling was wel op de hoogte gesteld en de andere niet?

En het maakt voor de reiziger eerlijk gezegd geen fluit uit wie er heeft zitten slapen, die wordt gewoon onverwacht met niet rijdende geconfronteerd.

Reageer