Waarom probeert NS de impact van de dreigende staking niet te beperken?

Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 1
Wacht het morgen af. Misschien val het reuze mee. Zo niet dan claim je geld terug bij vertraging.
Ik hoop het, ik kan mijn AVG woon-werk verkeer niet inplannen voor morgen. Het advies is 05:00 te bellen morgenochtend, of 'mijn' trein rijdt, afwachten dus....
In een periode van herkansingen en tentamens is het natuurlijk wel sneu als het door een staking misgaat. Want zoveel herkansingen krijgen ze niet, althans niet zoveel als de NS 🆒 Eigenlijk is het ook wel een beetje naar van het personeel om niet gewoon een maandje te wachten tot de zomervakantie, die dan voor velen geldt. Dan is het een stuk publieksvriendelijker.

Zat gisteren trouwens op de terugreis in de eerste klas en ben er uiteindelijk één keer uitgestapt omdat in rit één: Vier HS's luidruchtig zaten te praten en lachen, maar gelukkig na een kwartier weg waren. En in rit twee er klaar mee was omdat een uur lang....: Twee dames (HC) zo luidruchtig zaten te praten dat ik geen muziek kon luisteren. Ben een coupé verderop gaan zitten en heb mijn oordopjes uitgedaan. Zelfs toen kon ik nog alles verstaan, JA VERSTAAN. HEB ZE EROP GEwezen, dat ik dat allemaal niet hoef te weten. Ouderschapsverlof, jaarcontracten, naar 80 procent omdat het... etc etc.....:@ En controle van kaartjes????? Welnee, gewoon gezellig kletsen en af en toe de deuren sluiten...

Nou veel plezier maandag met de staking. :)

(En ja, er zijn voldoende HC's die ik kan waarderen.)
Reputatie 4
Daarom willen ze dus standaard 2 conducteurs per trein. Anders valt er niks te kletsen ?
Of u niet zo wilt zeuren, er is alvast besloten dat de actie een groot succes is, en u allen steun betuigt. Dat ook weer afgevinkt, kunnen we de stakingen nu cancellen?

Reputatie 4
Of u niet zo wilt zeuren, er is alvast besloten dat de actie een groot succes is, en u allen steun betuigt. Dat ook weer afgevinkt, kunnen we de stakingen nu cancellen?

LOL. Prutsers zijn het, die stakers.
Reputatie 7
Van tevoren Twittertags en een 'communicatiestrategie' afspreken gaat meestal helemaal fout, omdat de Twitteraars er zelf mee vandoor gaan. Weest creatief, gij allen.

Reageer