beantwoord

Waarom werkzaamheden gelijktijdig met afsluiting A1 bij Diemen en Weesp op 29 en 30 April.

• 18 april 2017
  • 4 reacties
  • 142 Bekeken

De weg is afgesloten en nu gaat NS stopbussen laten rijden dubbele overlast omdat zowel per auto als per trein de reistijd veel langer wordt. Niet over nagedacht.
icon

Beste antwoord door Thomas NS 18 april 2017, 22:03

Hallo Chris, heel begrijpelijk dat je baalt van deze samenkomst van omstandigheden. NS heeft veel overleg met Rijkswaterstaat over de samenkomst van dit soort werkzaamheden. Helaas kan ik hier niet veel in veranderen, maar zal jouw feedback doorspelen om te kijken of beter overleg in de toekomst mogelijk is.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hallo Chris, heel begrijpelijk dat je baalt van deze samenkomst van omstandigheden. NS heeft veel overleg met Rijkswaterstaat over de samenkomst van dit soort werkzaamheden. Helaas kan ik hier niet veel in veranderen, maar zal jouw feedback doorspelen om te kijken of beter overleg in de toekomst mogelijk is.
Haha, niet grappig eigenlijk maar wat een timing inderdaad
De NS bussen kunnen via Driemond over de `N236 rijden en via Diemen Sniep gaan rijden lijkt mij. Of je kan misschien met de ns bus naar Diemen Zuid en vanaf daar de metro naar Amsterdam nemen. En dan zullen de NS bussen via N236 moeten.
Reputatie 3
Ter info; de ruimte op de snelweg is nodig voor de grote hijskranen voor het onderhoud. Helaas gaat dat dus niet anders.

Reageer