beantwoord

werkzaamheden

• 17 december 2016
  • 2 reacties
  • 246 Bekeken

Ik wil morgen naar Boxmeer maar een heel gedoe om er te komen. Vindt zelf teveel werkzaamheden. In Amsterdam geen treinen na sloterdijk. Moet met de metro. En dan in Arnhem weer met de bus. Het wordt er niet leuker op. Heb mijn afspraak maar afgezegd.
icon

Beste antwoord door Annewil NS 17 december 2016, 16:03

Hoi jan56! Jammer dat je er voor hebt gekozen om je afspraak af te zeggen in verband met de werkzaamheden. Ik kan me voorstellen dat het niet heel wenselijk is om tijdens je reis vaak te moeten overstappen op trein, metro en bus en dat je daarom deze keuze hebt gemaakt. Hopelijk kun je de afspraak een andere keer plannen wanneer je geen hinder ondervindt van de werkzaamheden! Fijn weekend!
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi jan56! Jammer dat je er voor hebt gekozen om je afspraak af te zeggen in verband met de werkzaamheden. Ik kan me voorstellen dat het niet heel wenselijk is om tijdens je reis vaak te moeten overstappen op trein, metro en bus en dat je daarom deze keuze hebt gemaakt. Hopelijk kun je de afspraak een andere keer plannen wanneer je geen hinder ondervindt van de werkzaamheden! Fijn weekend!
Sorry voor de late reactie van mij, maar bedankt voor je reactie. Het was gelukkig geen belangrijke afspraak.

Reageer