beantwoord

Werkzaamheden.

• 4 november 2017
  • 8 reacties
  • 197 Bekeken

Reputatie 7
Ik zie tot mijn grote ergernis dat er weer werkzaamheden zijn tussen Uitgeest en Alkmaar en Tussen Alkmaar en Heerhugowaard. Hou het dan nooit eens op?
Er zijn potverdorie pas geleden nog werkzaamheden geweest op deze trajecten en toen lag alles plat. Heb toen het hele weekend moeten auto rijden om vrienden/familie op te halen en af te zetten. Vandaag wil een maat van mij komen hiernaartoe en die moet ik dus ook weer zelf gaan ophalen.
Bedankt weer ProRail.

icon

Beste antwoord door Stijn NS 4 november 2017, 14:44

Ik snap je frustratie Trein-D, maar ik denk dat je net zoals wij weet dat werkzaamheden altijd zullen blijven terugkeren. Zoals markjan witte al aangeeft zetten we natuurlijk vervangend busvervoer in om het eventueel uitgevallen treinvervoer te vervangen, maar je bent er uiteraard vrij in om te kiezen voor zelf geregeld alternatief vervoer.
Bekijk origineel

8 reacties

volgens de ns reisplanner rijd er gewoon trein vervangend busvervoer dus uw maat kan gewoon op ieder station komen waar die normaal gesproken met de trein ook kan komen.
Reputatie 7
volgens de ns reisplanner rijd er gewoon trein vervangend busvervoer dus uw maat kan gewoon op ieder station komen waar die normaal gesproken met de trein ook kan komen.

Het is nog maar de vraag of die bussen echt zullen rijden. En hoe vaak ze gaan rijden per uur. Meestal pas je er al niet meer in omdat het te vol word. Deze vriend komt uit Amsterdam. dus ik denk dat ik hem laat rijden tot Uitgeest. En dan haal ik hem met de auto op.
Maar vervelend is het wel hoor. Er zijn pas geleden nog werkzaamheden geweest.En ieder weekend is het weer raak. Ik krijg er zo langzame hand een beetje een punthoofd van.
Reputatie 7
Ik las net trouwens dat het morgen ook is. Het hele weekend dus. 😞 Zijn hier toevallig meer mensen hier die er last van hebben? Ik kan mij haast niet voorstellen dat ik de enige ben hoor?
Ik snap je frustratie Trein-D, maar ik denk dat je net zoals wij weet dat werkzaamheden altijd zullen blijven terugkeren. Zoals markjan witte al aangeeft zetten we natuurlijk vervangend busvervoer in om het eventueel uitgevallen treinvervoer te vervangen, maar je bent er uiteraard vrij in om te kiezen voor zelf geregeld alternatief vervoer.
Reputatie 7

Natuurlijk Stijn NS. Ik ga sowieso kiezen voor eigen vervoer natuurlijk he.... Ik kan het mijn maatje niet aan doen om hem met een drukke benauwde bus te laten reizen. Bovendien duurt de reis dan een stuk langer hoor.
Reputatie 6
Af en toe werkzaamheden op zich zijn wat mij betreft niet het punt, en ik wil best incidenteel met de bus, het is meer dat er steeds weer op dezelfde trajecten werkzaamheden zijn én dat beide sporen dan ook tegelijk plat liggen. Ik reis veel naar Zeeland en hoeveel keer er dit jaar al wel niet busvervoer is geweest ergens op een deeltraject van de Zeeuwse lijn..... er komt geen eind aan, om de paar weekenden is het alweer raak. Je zou nu toch onderhand wel denken dat ze voor heel het komende jaar wel klaar zullen zijn daar. Zelfde geldt voor sommige Brabantse trajecten.
Badge +3
Je hebt nog mazzel daar in Noord-Holland. Als je in Brabant had gewoond zou het nog veel erger geweest zijn inderdaad, tijdens de weekends en 'vakantieperiodes'.

Maar goed, da's nu zo ongeveer klaar hier... 😃 Op naar de herfst en winter met allerlei ongeplande storingen en aanpassingen in de dienstregeling!
Tot je Dienstregeling! 🆒

Reageer