beantwoord

werkzaamheden

Ik al meer over geklaagd, reizen met de trein wordt niet leuk meer. AS weekend weer werkzaamheden tussen Utrecht en Den Bosch. Wanneer houd het op, dit traject? Ik ga 2 of 3 keer per maand naar Eindhoven toe voor voetbal. Ik zou bijna weer een auto kopen. Gelukkig zijn er allerlei wegen met de trein naar Eindhoven toe, even puzzelen (vind ik wel leuk hoor).Maar ik ben dan weer de hele dag kwijt. Dit moest ik even kwijt, toch blijf ik liever met de trein ipv in de files staan.
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 28 november 2017, 21:46

Goed dat je je verhaal doet Stopios. Ik kan het me voorstellen. Zelf reis ik ook wel eens in het weekend en een onderbreking met de bus zit je niet altijd op te wachten. Zelfs niet als het goed geregeld is. Zoals Rene al schrijft; het is niet te voorkomen dat ProRail aan het spoor werkt. Het klopt inderdaad dat er strenge regels voor 'werk aan het spoor' zijn, waardoor treinverkeer echt niet mogelijk is, bij werkzaamheden. Ik moet eerlijk zijn, ik kan er weinig aan veranderen, ik heb er geen invloed op. Hopelijk valt het de komende tijd mee en kun je met veel treinplezier naar het voetbalplezier. Jouw voetbalclub wint tenminste vaak :8

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Onderhoud aan het spoor blijft gebeuren, het houdt nooit op. Het is logisch dat het veelal in weekenden gebeurt ( minder reizigers), maar je zal maar een vaste weekendreiziger zijn... ben je regelmatig de pineut. Zelf denk ik er ook regelmatig aan om toch maar een auto aan te schaffen, want zo vaak met NS-bussen, dat overstappen en de nog langere reistijd gaat soms flink tegenstaan. Maar ik denk dat wanneer ik dat doe, ik altijd met de auto zal gaan. En dus verloren ben voor OV, wat ik jammer zou vinden want op zich reis ik graag en al jaren per trein. Ze zouden het veel reizigersvriendelijker kunnen organiseren, maar dat is of te kostbaar en/of er zitten allerlei strikte ARBO-regels in de weg.
Goed dat je je verhaal doet Stopios. Ik kan het me voorstellen. Zelf reis ik ook wel eens in het weekend en een onderbreking met de bus zit je niet altijd op te wachten. Zelfs niet als het goed geregeld is. Zoals Rene al schrijft; het is niet te voorkomen dat ProRail aan het spoor werkt. Het klopt inderdaad dat er strenge regels voor 'werk aan het spoor' zijn, waardoor treinverkeer echt niet mogelijk is, bij werkzaamheden. Ik moet eerlijk zijn, ik kan er weinig aan veranderen, ik heb er geen invloed op. Hopelijk valt het de komende tijd mee en kun je met veel treinplezier naar het voetbalplezier. Jouw voetbalclub wint tenminste vaak :8

Reageer