beantwoord

Werkzaamheden

Ik wil graag naar Amsterdam vanuit Breda op tien november. Normaal iets meer dan een uur. Nu zijn er werkzaamheden. Richting Dordrecht en Den Haag. Intercity Direct rijdt niet, via zwijndrecht met de stoptrein.
richtingTilburg zijn er ook werkzaamheden. Verder met de snelbus.
hoe verzin je het om via allebei de toegangssporen naar Amsterdam werkzaamheden te hebben. Minimale reistijd twee uur.
Je wilt toch niet meer met de trein zo.
Reizen de planners zelf ook met de trein?
weer typisch. Onbetrouwbaar.
icon

Beste antwoord door Robert B 9 november 2018, 19:36

Welkom bij de NS Community Piet!

Het is inderdaad een rommeltje de laatste tijd. Schuld van ProRail, dus de NS moeten roeien met de riemen die ze hebben (vervangende bussen).

De communicatie laat ook te wensen over. Zie dit recente topic. En het is niet de eerste keer dat bijna alles plat ligt op de noord-zuid corridors. En als je een fiets wilt meenemen mag je dan omreizen via Venlo en Nijmegen met Arriva. Wereldreis 😞

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3
Welkom bij de NS Community Piet!

Het is inderdaad een rommeltje de laatste tijd. Schuld van ProRail, dus de NS moeten roeien met de riemen die ze hebben (vervangende bussen).

De communicatie laat ook te wensen over. Zie dit recente topic. En het is niet de eerste keer dat bijna alles plat ligt op de noord-zuid corridors. En als je een fiets wilt meenemen mag je dan omreizen via Venlo en Nijmegen met Arriva. Wereldreis 😞
Reputatie 6
Wat zijn er toch altijd ontzettend veel werkzaamheden waardoor het hele traject er weer uitligt. Onderhoud is zeker nodig en hoort erbij, maar zoveel en vaak, denk ik altijd.... En bovengemiddeld vaak in Noord-Brabant rond dezelfde steden valt me altijd op. Dit weekend is het wel zeer ongelukkig en heeft iemand zitten slapen. Hierdoor heb ik besloten maar niet per trein te reizen, aangezien ik geen trek heb in volle bussen. Dat reist totaal niet plezierig. Ik snap dan wel dat mensen blij zijn met hun autootje. Ach het wordt toch een echt herfstweekend met veel regen.
Reputatie 5
Ja het wordt een dramatisch weekend voor de treinreiziger. Of beter gezegd, het wordt een dramatisch weekend voor de vervangende busreiziger. Zullen na dit weekend wel weer Kamervragen over komen.
Reputatie 7
Badge +3
@Rene74
Het is inderdaad bar en boos. Tussen Den Bosch en Eindhoven is het nu het derde weekend op rij dat er werkzaamheden zijn, twee van de drie keer pas op het laatste moment aangekondigd.

Enige troost: bij werkzaamheden in de regio en bij evenementen rijden de sprinters Den Bosch-Nijmegen op zondag de hele dag om het halfuur in plaats van om het uur. Daardoor ontstaat nu de situatie dat deze sprinters alle vier de zondagen van november om het halfuur rijden.

Reageer