beantwoord

Werkzaamheden Alkmaar-Amsterdam

• 15 december 2017
  • 8 reacties
  • 178 Bekeken

Reputatie 6
  • Reisleider*
  • 632 reacties
Op het werkzaamhedenoverzicht staat dat er dit weekend werkzaamheden zijn tussen Alkmaar en Amsterdam. Er rijden dan ook minder treinen tussen Alkmaar/Amsterdam Sloterdijk-Amsterdam Centraal.

Prima, dat betekent dat ik dus voor morgenochtend rechtstreeks van Zaandam naar Amsterdam Centraal kan zou je aan de hand van deze beschrijving denken. Nee dus: dit weekend moet er dus kennelijk altijd op Sloterdijk worden overgestapt. Kennelijk ligt Sloterdijk laag naar Amsterdam Centraal eruit.

Als ik dit helemaal bij het rechte eind heb, wellicht even handig de tekst van het bericht op de website/app aan te passen?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 18 december 2017, 12:17

Ik ben bang dat mijn mail niet goed is aangekomen. Ik heb gezocht naar de mail die is verstuurd, maar heb helaas mijn verzonden inbox geleegd vanwege een te volle mailbox. Ik kan niet achterhalen of de mail goed is aangekomen. Mijn excuses hiervoor.

Alsnog wil ik je bedanken dat je dit kwam melden. Nogmaals excuses dat ik niet kan achterhalen of alles goed is doorgezet.
Bekijk origineel

8 reacties

Ik heb je suggestie om de tekst aan te passen dat er een overstap noodzakelijk is doorgegeven. Bedankt voor het melden, VIRM. Hopelijk kan dit nog voor morgen worden aangepast.
Reputatie 6
Vanochtend werd er dit omgeroepen in Zaandam: ""Beste reizigers, door werkzaamheden rijden er minder treinen tussen Amsterdam Sloterdijk en Amsterdam Centraal."

Nu weet ik dat NS de werkzaamhedenberichten kort wilt houden, maar dit is toch een beetje heel erg d eplank misslaan. Betere tekst: ""Beste reizigers, door werkzaamheden rijden er geen rechtstreekse treinen naar Amsterdam Centraal en verder. U kunt op Amsterdam Sloterdijk overstappen. Plan uw reis in de app".
Reputatie 7
Alweer werkzaamheden tussen Alkmaar en Amsterdam!? Het houd niet op.
Reputatie 6
Hetzelfde tekstje staat nog doodleuk op de website. Waarom staat dit topic ineens gemarkeerd als ''beantwoord'?
Ik was inderdaad iets te enthousiast met het markeren hiervan, excuses. Ik heb het bij deze even uitgesteld. Dat gezegd hebbende kunnen wij niet meer doen dan deze constatering doorgeven.
Reputatie 6
Helaas is de website niet aangepast.

Op Alkmaar werd er vanmiddag ook gewoon omgeroepen dat er minder treinen reden tussen Zaandam en Amsterdam Centraal.
Ik ben bang dat mijn mail niet goed is aangekomen. Ik heb gezocht naar de mail die is verstuurd, maar heb helaas mijn verzonden inbox geleegd vanwege een te volle mailbox. Ik kan niet achterhalen of de mail goed is aangekomen. Mijn excuses hiervoor.

Alsnog wil ik je bedanken dat je dit kwam melden. Nogmaals excuses dat ik niet kan achterhalen of alles goed is doorgezet.
Reputatie 6
Dit weekend wederom ook slechte informatievoorziening.

Op de wbesite staat er dat er minder treinen rijden tussen Zaandam/Amsterdam Sloterdijk - Amsterdam Centraal.
Op Zaandam hoorde ik gisteren en vandaag meerdere malend e omroep dat er minder treinen rijden naar Amsterdam Centraal.

Nu snap ik dat NS de informatie zo summier mogelijk wilt houden, maar minder treinen is wat anders dan rechtstreekse treinen.

Reageer