beantwoord

Werkzaamheden Amsterdam centraal - Bijlmer arena 6 en 7 Juli

• 7 juli 2019
  • 4 reacties
  • 193 Bekeken

Reputatie 3
Mijn reis: Hoorn Kersenboogerd - Den Bosch
Vreemd dat ik in de reisplanner wel de optie met de Metro krijg,maar niet om om te reizen via Hilversum,terwijl de reis net zolang duurt (2u 22) en ik deze prettiger vind en het de reizigers verspreid
icon

Beste antwoord door Tamzin 7 juli 2019, 14:33

Met de metro duurt het 2:11, via Schiphol 1:58 en via Hilversum 2:22. Daarom wordt de verbinding via Hilversum niet geboden en is die zonder bijbetaling ook niet toegestaan. De handigste verbinding is via Schiphol, dan hoeft U maar een keer over te stappen en is het ook nog een stuk sneller,
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Met de metro duurt het 2:11, via Schiphol 1:58 en via Hilversum 2:22. Daarom wordt de verbinding via Hilversum niet geboden en is die zonder bijbetaling ook niet toegestaan. De handigste verbinding is via Schiphol, dan hoeft U maar een keer over te stappen en is het ook nog een stuk sneller,
Badge +3
Via Hilversum mag je volgens/van mij ook, en is poortjesvrij gemaakt. Dus als dat prettiger voor je is, gewoon doen!

Als je een boete krijgt (of correctie wegens toch poortjes op Hilversum en geen restitutie via NS) dan betaal ik die wel. 🙄
Reputatie 7
Badge +3
@Robert B
Waarom zou je plotseling mogen omrijden zonder bij te betalen als de reisplanner die route niet aangeeft?
Reputatie 3
De reisplanner geeft niet altijd de kortste (en dus goedkoopste) route aan!
Plan maar eens Kersenboogerd-Amersfoort.(wel op een datum zonder die werkzaamheden)
Dan word je via Utrecht! gestuurd ipv Hilversum,terwijl via Hilversum korter is.
De reis via Utrecht is wel maar liefst 2 minuten sneller!(hier de verleiding weerstaan om het station uit te lopen,want deze reis is dan waarschijnlijk duurder!)
Ook dan staat via Hilversum niet in de planner.

Dank je RobertB ;)
Overigens als ik omreis check ik altijd netjes uit en weer in.

Reageer