beantwoord

Werkzaamheden(?) Apeldoorn-Amersfoort 23-24 juli

• 1 juli 2016
  • 9 reacties
  • 233 Bekeken

Badge
Beste allen,

In het weekend van 23-24 juli wil ik per trein van Apeldoorn naar Rotterdam reizen.
In de reisplanner zie ik dat er op dat moment snelbussen rijden tussen Apeldoorn en Amersfoort wegens geplande werkzaamheden.
Op de pagina van geplande werkzaamheden kan ik deze verstoring echter nergens terugvinden - alleen een omleiding van IC Berlijn, maar niets wat betreft de binnenlandse treinen.

Zie ik iets over het hoofd? Zijn er wel of geen werkzaamheden?

Bij voorbaat dank. 🙂
icon

Beste antwoord door LauraR NS 1 juli 2016, 19:44

Dat weekend zullen er inderdaad werkzaamheden plaatsvinden. Er rijden dan snelbussen tussen Amersfoort en Apeldoorn. Ik heb doorgegeven dat dit momenteel nog niet bij de werkzaamheden staat aangegeven. Hopelijk wordt dit na het weekend aangepast op de website.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Normaal worden de werkzaamheden voor internationale treinen verder van te voren aangegeven dan voor binnenlandse treinen. Informatie over de binnenlandse treinen volgt meestal pas een week of twee van te voren.

Mochten er werkzaamheden zijn dan kun je met de bus.
Badge
Normaal worden de werkzaamheden voor internationale treinen verder van te voren aangegeven dan voor binnenlandse treinen. Informatie over de binnenlandse treinen volgt meestal pas een week of twee van te voren.

Mochten er werkzaamheden zijn dan kun je met de bus.

Klinkt logisch, bedankt!

(Dan moet de NS alleen wat consequentie leren, want enkele werkzaamheden na 23-24 juli staan al wel met tekst en uitleg aangegeven: één rond Arnhem en drie in de omgeving Schiphol/Bijlmer Arena.)
Reputatie 4
(Dan moet de NS alleen wat consequentie leren, want enkele werkzaamheden na 23-24 juli staan al wel met tekst en uitleg aangegeven: één rond Arnhem en drie in de omgeving Schiphol/Bijlmer Arena.)
Zeer omvangrijke werkzaamheden met grote impact worden wel meestal wat eerder aangekondigd, waarbij je over de keuze van wel/niet natuurlijk altijd kunt twisten.
Dat weekend zullen er inderdaad werkzaamheden plaatsvinden. Er rijden dan snelbussen tussen Amersfoort en Apeldoorn. Ik heb doorgegeven dat dit momenteel nog niet bij de werkzaamheden staat aangegeven. Hopelijk wordt dit na het weekend aangepast op de website.
Badge

Veel dank! Goed om te horen dat er zo snel werk van wordt gemaakt. 🙂

Veel dank! Goed om te horen dat er zo snel werk van wordt gemaakt. :)

Ik heb nog even contact gehad met de betreffende afdeling en vanaf donderdag zou het juist op de website moeten staan.
Badge
Beste Laura, ik zie dat het erop staat! Bedankt voor de snelle terugkoppeling!

Nog één vraagje: ik reis met een aardige hoeveelheid bagage, en zou daarom liever het vervangend busvervoer vermijden. Is het toegestaan om om te reizen via Zutphen en Breda? Of krijg ik dan een boete van een paar tientjes aan mijn broek?

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +3
Van Rotterdam Centraal naar Zutphen via Breda is een volgens de reisplanner op die datum toegestane route. Vervolgens check je in Zutphen uit bij NS en in bij Arriva en in Apeldoorn weer uit bij Arriva. Dat is €5,94 (vol tarief) duurder.
Badge
Van Rotterdam Centraal naar Zutphen via Breda is een volgens de reisplanner op die datum toegestane route. Vervolgens check je in Zutphen uit bij NS en in bij Arriva en in Apeldoorn weer uit bij Arriva. Dat is €5,94 (vol tarief) duurder.

Ik zie het, dank u wel!

Reageer