Werkzaamheden Apeldoorn - Deventer

• 2 november 2020
  • 7 reacties
  • 249 Bekeken

Reputatie 4

Het lijkt erop dat er op 14 en 15 november geen treinen rijden tussen Apeldoorn en Deventer. Iemand is vergeten om dit in het overzicht te zetten, want ja, wie heeft er nou iets aan informatie?

Excuseer mijn cynisme. Maar zou iemand dat even willen toevoegen s.v.p.?

Bedankt,

Tonny

7 reacties

Badge +3

Ik zie (ook op de NS site) https://www.rijdendetreinen.nl/werkzaamheden/8704-zaterdag-14-en-zondag-15-november-werkzaamheden-apeldoorn-zutphen maar daar wordt Deventer inderdaad niet genoemd. :thinking:

Reputatie 7
Badge +3

De reisplanner van DB geeft wel de gewijzigde route via Zwolle voor de IC Berlijn. De werkzaamheden staan ook werkzaamheden in het overzicht:

Ook de vervangende busdienst tussen Apeldoorn en Deventer is in de planner van DB terug te vinden.

Ik heb er een melding van gemaakt zodat we dit kunnen aanpassen.

Reputatie 7
Badge +3

De reisplanner is al wel bijgewerkt en het is nog niet eens 10 dagen van tevoren. Maar het hoort natuurlijk ook gewoon bij de werkzaamheden te staan. Op de pdf voor het hele jaar staat Apeldoorn - Deventer er wel bij, maar dan weer niet Apeldoorn - Zutphen die wel op de werkzaamheden pagina staan. 

Reputatie 7
Badge +1

Op de pdf voor het hele jaar staat Apeldoorn - Deventer er wel bij, maar dan weer niet Apeldoorn - Zutphen die wel op de werkzaamheden pagina staan. 

Apeldoorn - Zutphen is dan ook geen NS-traject. 😉

ProRail werkt voortdurend voor u aan het spoor. Op onderstaande NS-trajecten vinden werkzaamheden plaats. Deze lijst beperkt... 

Reputatie 7
Badge +3

Het werkzaamhedenoverzicht op de site van NS moet alle werkzaamheden (in Nederland en grensoverschrijdend) vermelden. NS rijdt ook niet tussen Groningen en Delfzijl/Eemshaven maar vermeldt wel degelijk dat er op 7 en 8 november werkzaamheden zijn.

De werkzaamheden tussen Apeldoorn en Zutphen hebben wij ook wel vermeld via onze website. Ik heb er een melding van gemaakt om de werkzaamheden tussen Apeldoorn en Deventer er ook bij te vermelden.

Reageer