beantwoord

werkzaamheden arnhem dusseldorf 7 juli

• 6 juli 2019
  • 4 reacties
  • 255 Bekeken

Ik zie bij de werkzaamheden staan dat er een aangepaste dienstregeling is op 7 juli tussen oberhausen en Düsseldorf. Maar in de planner (ook de internationale planner) krijg ik geen opmerkingen te zien over aangepaste dienstregeling/vervangend vervoer. Aangezien ik met de fiets in de trein reis (en in Dusseldorf een overstap moet halen) moet ik zeker weten dat er morgen geen werkzaamheden zijn op dat traject.

Graag duidelijkheid of ik morgen zonder busvervoer oid naar Dusseldorf kan reizen met abellio.

icon

Beste antwoord door Tamzin 6 juli 2019, 10:36

Er zijn werkzaamheden. De treinen rijden daarom tussen Duisburg en Düsseldorf om en komen niet in Düsseldorf Flughafen. Verder is de aankomst in Düsseldorf Hbf om .44 in plaats van om .33, de rijtijd is dus 11 minuten langer dan normaal.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Er zijn werkzaamheden. De treinen rijden daarom tussen Duisburg en Düsseldorf om en komen niet in Düsseldorf Flughafen. Verder is de aankomst in Düsseldorf Hbf om .44 in plaats van om .33, de rijtijd is dus 11 minuten langer dan normaal.

bedankt!
Reputatie 4
En vanwege zeer omvangrijke werken in Duitsland tussen DUisburg en Düsseldorf duurt dat nog tenminste 3-4 weken, incl. omleggen van de ICE-treinen.
Info over dit soort INternationale treinen is inderdaad vaak enorm moeilijk te achterhalen, het beste is, want het is dan weliswaar uiteindelijk eigendom van NS, om de DUItse ABELLIO.de website te raadplegen.
Nog slechter gesteld met info blijkt in de praktijk het Duitse DB lijntje vanaf ENschede naar Münster en Dortmund. Lijkt voor NS geheel niet te bestaan en nog vreemder is dat je wel kaartjes kunt/moet kopen bij NS en die dan niet kan inchecken bij de enige Blauwnet paal langs hun perron.
Reputatie 7
Badge +3
Nog slechter gesteld met info blijkt in de praktijk het Duitse DB lijntje vanaf ENschede naar Münster en Dortmund. Lijkt voor NS geheel niet te bestaan en nog vreemder is dat je wel kaartjes kunt/moet kopen bij NS en die dan niet kan inchecken bij de enige Blauwnet paal langs hun perron.
Dat laatste begrijp ik niet. Met welke chipkaartjes kun je niet bij Blauwnet inchecken?

Reageer