beantwoord

Werkzaamheden Breda-Tilburg-'s-Hertogenbosch/Boxtel

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
In de Reisplanner app staat vermeld 10 dagen van tevoren kan eventuele hinder worden gecontroleerd.
Nu reis ik iedere dag van Sittard naar Utrecht Centraal op en neer en kom ik dus langs het stuk 's-Hertogenbosch/Boxtel (Eindhoven)
Toen ik mijn reis vandaag wilde controleren voor volgende week maandag 16 oktober, werd er niks aan hinder of storing vermeld.

Nu mijn vraag, Als ik in de periode 16 - 20 oktober wil reizen van Sittard naar Utrecht Centraal. Loop ik dan hinder op van de werkzaamheden aan het traject Breda-Tilburg-'s-Hertogenbosch/Boxtel ??

Ik neem gebruikelijk de trein van 5:41 wat de eerste trein is wat vanaf Sittard vertrekt, deze is dan meestal rond 6:28 in Eindhoven.
Misschien dat dit nuttige informatie is voor het beantwoorden van mijn vraag.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 9 oktober 2017, 12:16

Ik kreeg zojuist een terugkoppeling van desbetreffende afdeling:

De werkzaamheden zijn tussen Tilburg - ’s-Hertogenbosch en tussen Tilburg – Boxtel. De treinen tussen Eindhoven - ’s-Hertogenbosch hebben geen hinder van deze werkzaamheden.
De trein vanuit Sittard rijdt rechtstreeks naar Utrecht.

Je zal dus geen hinder ondervinden, Simen.
Bekijk origineel

6 reacties

Hallo Simen en welkom op het NS Serviceforum,

Zeer terechte vraag. Tussen Tilburg - 's-Hertogenbosch/Boxtel is geen treinverkeer mogelijk. Er zullen hoogstwaarschijnlijk bussen worden ingezet tussen Boxtel en 's-Hertogenbosch. Ik zal het aankaarten dat de reisplanner nog geen vervangende reizen weergeeft voor dit traject zodat dit snel kan worden opgepakt.

P.s. ik heb je topic verplaatst naar het subforum Werkzaamheden en evenementen om de vindbaarheid te vergroten.
Ik kreeg zojuist een terugkoppeling van desbetreffende afdeling:

De werkzaamheden zijn tussen Tilburg - ’s-Hertogenbosch en tussen Tilburg – Boxtel. De treinen tussen Eindhoven - ’s-Hertogenbosch hebben geen hinder van deze werkzaamheden.
De trein vanuit Sittard rijdt rechtstreeks naar Utrecht.

Je zal dus geen hinder ondervinden, Simen.
Reputatie 7
Badge
De werkzaamheden zijn tussen Tilburg - ’s-Hertogenbosch en tussen Tilburg – Boxtel. De treinen tussen Eindhoven - ’s-Hertogenbosch hebben geen hinder van deze werkzaamheden.De trein vanuit Sittard rijdt rechtstreeks naar Utrecht.
Dat geldt niet niet voor aanstaande zaterdag (de 1e dag van de langdurige onderbreking), want in de reisplanner staan er bussen aangegeven tussen Boxtel en Den Bosch.

Werkzaamheden
Breda-Tilburg-'s-Hertogenbosch/Boxtel
Wanneer
zaterdag 14 tot en met zondag 22 oktober

https://www.ns.nl/reisinformatie/werk-aan-het-spoor# :
zondag 15 oktober vanaf 16.00 uur tot en met zondag 22 oktober is beperkt treinverkeer mogelijk tussen Breda - Tilburg; tussen Tilburg - 's-Hertogenbosch/Boxtel is geen treinverkeer mogelijk
Dat had ik nog niet gezien. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug.
@Erryt NS, mijn vraag is beantwoord.
Zelf reis ik alleen maar door de week (maandag 16 t/'m vrijdag 20 okt)
Hierdoor heeft u mijn vraag beantwoord.
Dit was natuurlijk de reden waarom mijn reisplanner app geen hinder aangaf toen ik mijn reis van Sittard naar Utrecht Centraal ingaf.

De omschrijving onder de werkzaamheden kopje vond ik onduidelijk, vandaar mijn post op het forum.

Hopelijk is dit ook duidelijk voor andere reizigers wanneer, welke traject onder handen wordt genomen.
Reputatie 7
Badge
Dat had ik nog niet gezien. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug.

Ik had dus WEL hinder, want mijn stoptrein tussen Eindhoven en Den Bosch reed j.l. zaterdag NIET !

Reageer