beantwoord

Werkzaamheden Den Bosch - Utrecht

• 2 maart 2018
  • 5 reacties
  • 1149 Bekeken

Rijden de snelbussen van Den Bosch naar Utrecht Centraal morgen 3 maart 2018 overdag? Zoja waar moet ik opstappen?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 2 maart 2018, 19:49

Welkom op het NS Serviceforum Anouk. En klant_Jac bedankt voor de eerste reactie, al snap ik het niet helemaal, maar dat zal wel aan mij liggen.

Er rijden inderdaad bussen tussen Utrecht Centraal en Den Bosch morgen. In de planner staat duidelijk aangegeven dat er snelbussen tussen de twee steden rijden. Die zullen aan de lopende band vertrekken. Een volle bus betekent rijden en de volgende zal voorgereden worden. We verwachten dat er om de ca. 5 minuten een snelbus zal vertrekken.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge
Rijden de snelbussen van Den Bosch naar Utrecht Centraal morgen 3 maart 2018 overdag? Zoja waar moet ik opstappen?
welkom Anouk. Of er stopbussen of snelbussen of toch treinen rijden? Dat zie je morgen pas als je op station aankomt. Ze zijn wel gepland.
Opstappunt in Den Bosch is op perron 1, tegenoverzijde van spoor 1. Probeer de stopbus te vermijden, want die brengt u naar station Houten, waar u overstapt op de trein.
In Utrecht staan de snelbussen aan Jaarbeurszijde buiten het station opgesteld, links bij de oversteekplaats naar de Jaarbeursgebouwen. Houdt in Utrecht rekening met minstens 10 min extra reistijd door lopen die niet in de reisplanner wordt genoemd.
Welkom op het NS Serviceforum Anouk. En klant_Jac bedankt voor de eerste reactie, al snap ik het niet helemaal, maar dat zal wel aan mij liggen.

Er rijden inderdaad bussen tussen Utrecht Centraal en Den Bosch morgen. In de planner staat duidelijk aangegeven dat er snelbussen tussen de twee steden rijden. Die zullen aan de lopende band vertrekken. Een volle bus betekent rijden en de volgende zal voorgereden worden. We verwachten dat er om de ca. 5 minuten een snelbus zal vertrekken.
Reputatie 7
Badge
klant_Jac bedankt voor de eerste reactie, al snap ik het niet helemaal, maar dat zal wel aan mij liggen. .
Een planner is een planning. Er kan nog van alles wijzigen. Zekerheid heb je als reiziger pas als je op het station bent. Daarom heeft NS als waarschuwing: Kijk kort voor vertrek altijd even op ns.nl/reisplanner zodat je niet voor verrassingen komt te staan;)
Tja. Als ik een fles cola koop weet ik pas wanneer ik de dop van fles draai, een glas inschenk en een slok neem of het echt cola is.
Reputatie 7
Nee he, werkzaamheden. Dit weekend grote Fiets- en Wandelbeurs in de Jaarbeurs. Dat wordt dus omreizen, want ik ga echt niet met de NS-bus gezien eerdere ervaringen op dat traject.

Reageer