beantwoord

Werkzaamheden (Den Haag-Rotterdam)

• 25 april 2017
  • 6 reacties
  • 144 Bekeken

Nou ik heb maandag en dinsdag vrijgenomen om dat er zogenaamd geen treinen zouden rijden traject den haag rotterdam ..maar alles rijd gewoon wat klop er niet de planning van ns
icon

Beste antwoord door Tochjo 25 april 2017, 10:13

Er zijn gisteren en vandaag werkzaamheden op de trajecten Rotterdam-Utrecht en Den Haag-Utrecht. Tussen Den Haag en Rotterdam rijden er wel treinen.

Misschien bent u op het verkeerde been gezet door de notatie van de trajecten? "Rotterdam Centraal/Den Haag Centraal-Utrecht Centraal" betekent: van Rotterdam Centraal of Den Haag Centraal naar Utrecht Centraal.

U kunt bij geplande werkzaamheden het beste de reisplanner raadplegen om te zien welke treinen wel en niet rijden. De reisplanner wordt altijd minstens 10 dagen van tevoren aangepast aan de werkzaamheden en geeft alleen reisadviezen die wel mogelijk zijn.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dat gaf ik indirect aan 😉
Badge
Er is weinig treinverkeer in Gouda, vrees ik. Ik denk dat de redenering van Tochjo voor u opgaat ;-)De vraag ging over het traject Den Haag-Rotterdam. Daar zijn geen werkzaamheden.
Reputatie 7
Badge +4
Er is weinig treinverkeer in Gouda, vrees ik. Ik denk dat de redenering van Tochjo voor u opgaat 😉
Badge
Welkom op het NS Serviceforum Patrick71. Er waren wel degelijk andere routeopties of vervangend vervoer. Dat er (op een deel van het traject) geen treinen rijden wil niet zeggen dat je de eindbestemming niet kan bereiken. Spijtig dat je dit anders geïnterpreteerd hebt. Heb je de reisplanner gecheckt?Er zijn zelfs helemaal geen werkzaamheden...:P
Welkom op het NS Serviceforum Patrick71. Er waren wel degelijk andere routeopties of vervangend vervoer. Dat er (op een deel van het traject) geen treinen rijden wil niet zeggen dat je de eindbestemming niet kan bereiken. Spijtig dat je dit anders geïnterpreteerd hebt. Heb je de reisplanner gecheckt?
Badge +3
Er zijn gisteren en vandaag werkzaamheden op de trajecten Rotterdam-Utrecht en Den Haag-Utrecht. Tussen Den Haag en Rotterdam rijden er wel treinen.

Misschien bent u op het verkeerde been gezet door de notatie van de trajecten? "Rotterdam Centraal/Den Haag Centraal-Utrecht Centraal" betekent: van Rotterdam Centraal of Den Haag Centraal naar Utrecht Centraal.

U kunt bij geplande werkzaamheden het beste de reisplanner raadplegen om te zien welke treinen wel en niet rijden. De reisplanner wordt altijd minstens 10 dagen van tevoren aangepast aan de werkzaamheden en geeft alleen reisadviezen die wel mogelijk zijn.

Reageer