beantwoord

Werkzaamheden Dordrecht Rotterdam op een mooie pinksterdag

• 10 juni 2019
  • 4 reacties
  • 215 Bekeken

Op 9 juni 2019 was er wegens werkzaamheden geen trein verkeer mogelijk tussen Dordrecht en Rotterdam en tussen Breda en Rotterdam HSL. Hoewel ik moet afgaan op 1 trein rit tussen Breda en Dordrecht Zuid heb ik de indruk dat er onvoldoende treinen zijn ingezet. Tussen Breda en Zwijndrecht reed alleen de sprinter van Arnhem /s Hertogenbosch naar Zwijndrecht. Deze sprinter was overigens wel verlengt tot 7 rijtuigen, een sprinter 4 en sprinter 3. In de trein die om 19:39 uit Breda vertrok heb ik geconstateerd dat er nog al wat reizigers waren die het gehele traject moesten staan.

Mijn verbazing is dan ook groot dat de IC naar en van Eindhoven niet is doorgetrokken naar Zwijndrecht met stop in Dordrecht, maar is gekeerd n Breda.

Groeten,

Hans Boersma
icon

Beste antwoord door Slidestops 11 juni 2019, 14:54

Er was een festival in Breda (Dancetour) waar meer als 10.000 mensen per trein op af kwamen. Door de regen zijn veel mensen eerder weggegaan en zodoende was het erg druk 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Mijn excuses dat de treinen die dag te vol waren! Ik heb je melding opgesteld in een mail een doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling zodat ze dit kunnen meenemen voor de volgende keer!
Reputatie 3
Maar vooral de ZA en ook gisteren waren ook veel treinen die op niet bewerkte lijnen in normale lengte rijden bommetje vol. Het was gewoon enorm druk met treinreizigers.
Reputatie 7
Er was een festival in Breda (Dancetour) waar meer als 10.000 mensen per trein op af kwamen. Door de regen zijn veel mensen eerder weggegaan en zodoende was het erg druk 🙂
Reputatie 4
Maar vooral de ZA en ook gisteren waren ook veel treinen die op niet bewerkte lijnen in normale lengte rijden bommetje vol. Het was gewoon enorm druk met treinreizigers.

Op zaterdag reed de Intercity Direct niet (windonstandigheden??/). waarschijnlijk dat het ook daarom erg druk was.

Reageer