beantwoord

Werkzaamheden Driebergen-Zeist/Schiphol

• 13 september 2019
  • 3 reacties
  • 213 Bekeken

15 Sept. zondag moet ik van Driebergen-Zeist naar Schiphol. Als ik de reisplanner invul, krijg ik geen melding omtrent werkzaamheden, maar op de pdf van werkzaamheden staat er voor 15 Sept. wel het e.e.a. gepland tussen Amersfoort en Schiphol. Hoe kom ik erachter dat ik er zeker van kan zijn dat de trein tussen Driebergen-Zeist via Utrecht Centraal rijdt naar Schiphol?
icon

Beste antwoord door AbbeyRoad 13 september 2019, 10:53

Er zijn geen werkzaamheden op je route, immers je reist niet tussen Amersfoort en Schiphol.
Wat er in de reisplanner staat is dus correct voor je reis Driebergen Zeist naar Schiphol.
Moet je met het vliegtuig, plan de reis dan wel met de nodige speling.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge
Er zijn geen werkzaamheden op je route, immers je reist niet tussen Amersfoort en Schiphol.
Wat er in de reisplanner staat is dus correct voor je reis Driebergen Zeist naar Schiphol.
Moet je met het vliegtuig, plan de reis dan wel met de nodige speling.
Dank je wel voor de reactie. Ik had inmiddels uitgevist dat de trein die vertrekt vanuit Driebergen-Zeist uit Nijmegen/Arnhem komt en doorreist naar Schiphol, dus ik heb inderdaad niets met Amersfoort te maken (gelukkig). All clear voor de reis dus! 🙂
Wat ook bloedirritant is, is wanneer je in de trein inlogt om wifi te gebruiken je 9 van de 10 een melding krijgt: er zijn meldingen over dit traject (in het rood). Iedere keer is dat uiteraard weer schrikken, klik je er op blijken vrijwel altijd werkzaamheden/verstoringen elders te zijn. Prettig is anders.

Paar jaar geleden al aangekaart bij de klantenservice.... u kent het ondertussen vast wel hoe dat gaat 😉.
Neem dan ook aan dat de NS dit bewust doet.

Reageer