beantwoord

Werkzaamheden foutief vermeldt op website NS

• 29 januari 2021
  • 2 reacties
  • 111 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties

Op dit forum loopt al een maand een topic over de werkzaamheden in 2021

In dit topic is 2 dagen geleden geconstateerd dat de werkzaamheden foutief staan vermeld op de website van NS. Als je nl de dag van reizen kiest worden de werkzaamheden van de dag daarvoor getoond. Voorbeeld op Zaterdag 30 januari wordt getoond dat er geen werkzaamheden zijn. Als je vervolgens 31 januari kiest worden er werkzaamheden getoond die al op 30 januari begonnen zijn (Hilversum-Utrecht). Deze hadden dus ook op 30 januari getoond moeten worden. 

Reizigers worden hierdoor op het verkeerde been gezet. Kan niet de bedoeling zijn. Kwaliteitscontrole van de website is helaas weer onvoldoende.

Zou dit zo spoedig mogelijk kunnen worden aangepast?

Ik heb dit topic maar aangemaakt omdat er vanuit NS zijde niet meer gereageerd wordt in dat andere topic.

icon

Beste antwoord door Stijn NS 29 januari 2021, 11:52

Het betreffende topic is nog steeds in beheer van Rizana. Het is uiteraard spijtig dat het zo lang duurt om de situatie op te lossen, maar een nieuw topic over dezelfde case starten zal geen verschil maken.

Rizana is vanavond weer aanwezig, ik ga ervan uit dat ze dan een update zal geven van de situatie.

Bekijk origineel

2 reacties

Het betreffende topic is nog steeds in beheer van Rizana. Het is uiteraard spijtig dat het zo lang duurt om de situatie op te lossen, maar een nieuw topic over dezelfde case starten zal geen verschil maken.

Rizana is vanavond weer aanwezig, ik ga ervan uit dat ze dan een update zal geven van de situatie.

Jammer dat de Senseo of urgency bij jullie ontbreekt. Er zullen morgen weer een aantal teleurgestelde gezichten zijn

Reageer