beantwoord

werkzaamheden hilversum almere zomer 2019

• 6 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 324 Bekeken

Ik heb begrip voor de werkzaamheden en voor de periode waarin dit gepland is. Maar ik reis dagelijks van Hilversum naar Almere en mijn reistijd is verdubbeld. Dat moet voor heel veel mensen gelden, er wonen meer dan 200.000 mensen in Almere. Waarom zorgt NS niet voor een sneldienst van Hilversum naar Almere Centrum? Graag uw reactie.
icon

Beste antwoord door Jeroen 6 augustus 2019, 17:13

Helaas is er voor veel mensen nu flink extra reistijd maar het onderhoud welke nu wordt uitgevoerd is gewoon hard nodig om er voor te zorgen dat de infra op dit traject er weer langere tijd tegen kan.

Op het traject Almere - Hilversum rijdt ook geen IC dus het zou vreemd zijn om nu een snelbus op dit traject te laten rijden, daarnaast is er een beperkte beschikbaarheid voor de trein vervangende bussen vanwege dat veel touringcars ingezet worden voor de vakantiereizen op dit moment.

Het is even doorbijten maar het gaat maar om 3 weken.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge
Helaas is er voor veel mensen nu flink extra reistijd maar het onderhoud welke nu wordt uitgevoerd is gewoon hard nodig om er voor te zorgen dat de infra op dit traject er weer langere tijd tegen kan.

Op het traject Almere - Hilversum rijdt ook geen IC dus het zou vreemd zijn om nu een snelbus op dit traject te laten rijden, daarnaast is er een beperkte beschikbaarheid voor de trein vervangende bussen vanwege dat veel touringcars ingezet worden voor de vakantiereizen op dit moment.

Het is even doorbijten maar het gaat maar om 3 weken.
Badge +3
Als het regulier onderhoud was dan zou het geen 3 weken duren. Het gaat om een volledige aanpassing van het emplacement in Naarden-Bussum, het verleggen van een stuk spoor, het bouwen van een nieuwe brug, faunapassages en nog veel meer.
https://www.prorail.nl/nieuws/opgelet-ruim-3-weken-aan-het-werk-rond-station-naarden-bussum

Reageer