beantwoord

Werkzaamheden Hilversum - utrecht

• 10 juli 2017
  • 2 reacties
  • 122 Bekeken

Vanmorgen met de bus vanaf Hilversum Sportpark naar Utrecht Centraal. Bus van 07.42 stampvol, er reed ook maar 1 bus op dat tijdstip (volgende bus kwam pas een half uur later) dus nu niet staan in de trein, maar staan in de bus. Oude aftandse bus waarvan de airco niet (goed) werkt en door overvolle bus behoorlijk broeierig. Hoe kan het dat men maar 1 bus inzet? Ik begrijp dat de vakanties zijn begonnen, maar niet iedereen is met vakantie.

Terugweg om 17.28, buschauffeur rijdt totaal andere route dan op de heenweg, waardoor het een uur kost om van Utrecht CS naar Hilversum Sportpark te komen. Buschauffeur wist duidelijk niet goed de weg, en zei dat hij al blij was dat hij de stations kon vinden. Is er geen vaste route vastgesteld?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 11 juli 2017, 12:12

Hallo Mirrie1969, welkom op ons Serviceforum.

Jammer om te lezen dat je reis gisteren niet geheel vlekkeloos is verlopen. Ik heb even gekeken en in principe moet er minimaal 1 bus rijden om 7.12 uur, 7.27 uur, 7.42 uur en 7.57 uur. Het zou kunnen dat er nadat jij de bus hebt gepakt nog meer bussen zijn gekomen, maar dat deze wellicht wat vertraagd waren. Het exacte aantal ingezette bussen kan ik helaas niet achterhalen. Uiteraard is het wel belangrijk dat er voldoende capaciteit is.

Wat betreft de route op de terugreis, dat kan verschillende oorzaken hebben. De bussen worden ingezet door een externe partij en de chauffeurs krijgen een route mee. In dit topic vind je hier nog wat meer informatie over en ook nog een aantal links naar andere topics. Ik ben wel benieuwd hoe je reis vandaag is verlopen?
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Mirrie1969, welkom op ons Serviceforum.

Jammer om te lezen dat je reis gisteren niet geheel vlekkeloos is verlopen. Ik heb even gekeken en in principe moet er minimaal 1 bus rijden om 7.12 uur, 7.27 uur, 7.42 uur en 7.57 uur. Het zou kunnen dat er nadat jij de bus hebt gepakt nog meer bussen zijn gekomen, maar dat deze wellicht wat vertraagd waren. Het exacte aantal ingezette bussen kan ik helaas niet achterhalen. Uiteraard is het wel belangrijk dat er voldoende capaciteit is.

Wat betreft de route op de terugreis, dat kan verschillende oorzaken hebben. De bussen worden ingezet door een externe partij en de chauffeurs krijgen een route mee. In dit topic vind je hier nog wat meer informatie over en ook nog een aantal links naar andere topics. Ik ben wel benieuwd hoe je reis vandaag is verlopen?
Hallo Miriam NS, vanmorgen verliep de reis vlekkeloos; luxe tourincar met airco, niemand hoefde te staan en in een klein half uurtje op Utrecht CS. Dus dat gaf de burger moed...

Echter...de terugreis: ruim een uur vanaf Utrecht CS, weer een andere route dan op de heenweg en in een flinke file op de snelweg. Dus deze reiziger zal heel blij zijn als a.s. maandag de treinen weer rijden!

Reageer