beantwoord

Werkzaamheden HSL 14 en 15 december

• 6 november 2019
  • 4 reacties
  • 142 Bekeken

Reputatie 4

Ik zag dat er in het weekend van 14 en 15 december werkzaamheden zijn tussen Amsterdam Centraal en Rotterdam Centraal. Rijden er dan geen intercity direct treinen of rijden deze beperkt?

https://www.ns.nl/binaries/_ht_1572264067756/content/assets/ns-nl/dienstregeling/oktober-2019/overzicht-werkzaamheden-oktober-2019-juni-2020.pdf

icon

Beste antwoord door Julian 11 november 2019, 14:36

De beperkingen worden pas een aantal weken van te voren bekend gemaakt en de exacte aangepaste dienstregeling pas 10 dagen van te voren, net zoals dat met alle andere werkzaamheden het geval is.

Als ik even kijk naar de tijdsperiode, dan denk ik dat de vooraankondiging met daarin de algemene maatregelen aankomende donderdag of donderdag volgende week gepubliceerd zullen worden. De exacte dienstregeling volgt dan dus uiterlijk 10 dagen voor de werkzaamheden.

Bekijk origineel

4 reacties

Ik ga het voor je uitzoeken en kom erop terug!

Reputatie 4

Al nieuws?

Reputatie 4

Is er al wat bekend?

De beperkingen worden pas een aantal weken van te voren bekend gemaakt en de exacte aangepaste dienstregeling pas 10 dagen van te voren, net zoals dat met alle andere werkzaamheden het geval is.

Als ik even kijk naar de tijdsperiode, dan denk ik dat de vooraankondiging met daarin de algemene maatregelen aankomende donderdag of donderdag volgende week gepubliceerd zullen worden. De exacte dienstregeling volgt dan dus uiterlijk 10 dagen voor de werkzaamheden.

Reageer