Een van de lessen bij de dolle drieweekse van Leiden was het vooraf goed informeren van reizigers. Dus waarom is deze les bij deze ronde niet meegenomen?
p
Beste antwoord door Jouke NS
Je mag het onzin vinden, over een mening ga ik niet met je twisten De activist. Feit is gewoon dat NS al zijn reizigers oproept om de reis te plannen in de app. Ik kan niet vaak genoeg benadrukken dat dit ook voor forenzen erg wenselijk is. Daarmee krijg je de broodnodige informatie voor je reis. Of dit voldoende is om bij werkzaamheden te voorkomen dat reizigers niet geïnformeerd zijn is een hele andere discussie. Elke forens weet ook dat werkzaamheden voornamelijk plaats vinden in weekenden en vakanties. De kans dat er dus werkzaamheden zijn op jouw traject tijdens de vakantie is veel hoger dan tijdens een 'reguliere' werkweek.
In tegenstelling tot alleen maar commentaar leveren ontvang ik graag tips hoe NS dit beter kan aanpakken.
Bekijk origineel
In tegenstelling tot alleen maar commentaar leveren ontvang ik graag tips hoe NS dit beter kan aanpakken.